عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۲۷۶۳
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹
يكي از اساتيد دانشگاه حج و زيارت اظهار داشت: بارگاه منور علي بن موسي الرضا(ع) يكي از مهم‌ترين و بهترين مراكز تعليم و تربيت در جامعه است.
عقیق:سيف الله محقق راد در حاشيه بازديد از مركز نمايشگاه‌ها و همايش‌هاي آستان قدس رضوي كه به همراه جمعي از فرهنگيان و معلمان نمونه مشهد مقدس صورت گرفت، گفت: آستان قدس رضوي توانسته است در زمينه‌ها و ابعاد مختلف علمي و فرهنگي كار‌هاي مناسب و در خور شان نام امام رضا(ع) انجام دهد.
وي تصريح كرد: اين آستان مقدس با محور قرار دادن سيره رضوي در رأس فعاليت‌هاي خود موجب گسترش فرهنگ وقف در جامعه شده است.
محقق راد اظهار داشت: اين نمايشگاه نشان مي‌دهد كه آستان قدس رضوي توانسته با اتكا بر فعاليت هاي اقتصادي خود تاثير بسزايي در عرصه‌هاي مختلف فرهنگي ايفا كند.
وي ادامه داد: زايران در بازديد از اين نمايشگاه مي‌توانند گستردگي و توسعه فعاليت‌هاي انجام شده اين نهاد مقدس را در زمينه‌هاي علمي، پژوهشي، پزشكي به خوبي مشاهده كنند.
استاد دانشگاه حج و زيارت در حاشيه بازديد از موزه‌هاي آستان قدس رضوي نيز اظهار داشت: موزه‌هاي اين آستان مقدس بهترين مكان براي حفظ آثار فرهنگي و معنوي است و توانسته هويت و تاريخ ايران و اسلام را به خوبي منتقل كند.
وي تصريح كرد: موزه قرآن به ويژه قرآن‌هاي نوشته شده به خط كوفي و منسوب به ائمه اطهار(ع)، هداياي مقام معظم رهبري و همچنين تابلو‌هاي استاد فرشچيان از جذابيت خاصي برخوردار است.
يادآور مي‌شود؛ اين گروه از فرهنگيان و معلمان نمونه مشهد مقدس به مناسبت هفته معلم به حرم مطهر رضوي مشرف شدند و از موزه‌هاي قرآن، هداياي مقام معظم رهبري، استاد فرشچيان و مركز نمايشگاه‌ها و همايش‌هاي آستان قدس رضوي بازديد كردند.


منبع:حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین