عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۲۴۳۱
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۸
راه اندازي شد؛
ششمين نمايشگاه سالانه كتاب از سوي آستان مقدس امامين جوادين عليهم السلام، همزمان با ولادت با سعادت نهمين اختر تابناك آسمان امامت و ولايت در شهر كاظمين افتتاح شد.
عقیق: ششمين نمايشگاه سالانه كتاب از سوي آستان مقدس امامين جوادين، همزمان با ولادت باسعادت نهمين اختر تابناك آسمان امامت و ولايت در شهر كاظمين افتتاح شد.
براساس اين گزارش، اين نمايش با شعار «العلما باقون مابقي الدهر» فعاليت خود را با حضور مدير عتبه مقدسه امامين جوادين در شهر كاظمين آغاز كرد كه در موضوع تاريخي، مذهبي، اسلامي و فكري فعاليت خواهد داشت.
دكتر دباغ، مدير توليت آستان مقدس كاظمين در اين مراسم ضمن بازديد و افتتاح اين نمايشگاه، اين نمايشگاه را در راستاي ترويج فرهنگ كتاب و كتابخواني بسيار موثر خواند.
وي با بيان اين كه اين نمايشگاه همزمان با ميلاد امام جواد (عليه‌السلام) راه اندازي شده است و مي‌تواند تاثير بسزاي در فرهنگ اين كشور داشته باشد، خواستار مشاركت بيشتر ناشران و موسسات فرهنگي در اين نمايشگاه شد.
مدير توليت حرم امامين جوادين تصريح كرد: اين نمايشگاه به مدت ده روز داير خواهد بود كه علما، فضلا، چهره‌هاي ديني و اجتماعي به مباحث فرهنگي مي‌وانند از اين نمايشگاه در شهر كاظمين بازديد به عمل بياورند.
وي يادآور شد: اين نمايشگاه نسبت به گذشته از تنوع بيشتري برخوردار است و تلاش شده تا موضوعات علمي و فرهنگي مختلفي را براي شناخت بيشتر فرهنگيان و فرهيختگان بگنجانيم.
شايان ذكر است، در اين نمايشگاه بيش از ۵۰ ناشر و موسسه نشر از كشورهاي عربي حضور دارند كه حضور ناشران عتبات در اين نمايشگاه بسيار چشمگير است.









منبع:حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین