عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۲۲۴۰
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۴
پدر شهید غلامی گفت: هر سال که به زیارت امام حسین (ع) مشرف شدم، همواره دعا کردم مزار فرزندم را به من نشان دهد.
عقیق:رسول غلامی‌دشتکی در پی زیارت مزار مطهر فرزند شهیدش علی‌بخش غلامی‌دشتکی «شهید گمنامی که توسط آزمایش DNA به‎تازگی احراز هویت شد» در مسجد امام علی (ع) دانشگاه علوم پزشکی بابل، اظهار کرد: من عاشق امام حسین (ع) هستم و چندسالی که به زیارت حضرت مشرف شدم، همواره دعا کردم مزار فرزندم را به من نشان دهد.

وی با اشاره به اینکه فرزند شهیدم علی‌بخش نیز عاشقانه به حضرت ارادت داشت و همواره در مجالس امام حسین (ع) حاضر می‌شد، افزود: هرگز از اینکه فرزندم را فدای اسلام، قرآن، امام حسین (ع) و انقلاب و رهبر کردم، پشیمان نبوده و این هدیه‌ای که دادم را پس نمی‌گیرم.

پدر شهید غلامی تصریح کرد: خود نیز دلباخته انقلاب و ولایت هستم و دوست داشتم فرصت حضور در جبهه و افتخار شهادت را کسب می‌کردم.

وی با اشاره به اینکه یک ماه بعد از تدفین این شهید در دانشگاه علوم پزشکی بابل، مادر شهید به دیار باقی شتافت و به فرزند شهیدش پیوست، یادآور شد: همانگونه که مردم ولایت‌مدار بابل طی این چند سال، مهمان‌نوازی در حق فرزندم را ادا کردند و هرگز نگذاشتند طعم غربت را حس کند، این هدیه ارزنده را به مردم ولایی بابل به‌ویژه دانشجویان و مسئولان این دانشگاه هدیه می‌کنم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز اظهار کرد: در نظام جمهوری اسلامی ایران آنچه به افراد شخصیت می‌بخشد، مدال و نشان نیست بلکه به تعداد ترکش‌ها و اعضا و جوارحی بوده که در جبهه‌ها جامانده است.

مظفر ربیعی خاطرنشان کرد: افتخار ما آستین‌های خالی و پاهای جامانده در جبهه‌هاست، آنچه به ما منزلت می‌دهد یادگاران هشت سال دفاع مقدسند.

این مسئول با تقدیر از همه کسانی که برای گرامی‌داشت این شهید بزرگوار در مراسم استقبال از خانواده این یادگار انقلاب در این محیط علمی حضور یافتند، گفت: امروز این جوانان سرافراز مشعل هدایت ما و دانشجویان ما شدند تا از یاد نبریم که آنها با نثار خون خود مقدمات توسعه علمی و دینی کشور را فراهم کردند.

در پایان مراسم خانواده شهید علی‌بخش غلامی‌دشتکی با زیارت پرچم صحن مبارک امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) آرام گرفتند.



منبع:فارس



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین