عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۲۱۷
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۰
25 بهمن‌ماه و همزمان با چهلمین روز رحلت آیت‌الله ‌آقامجتبی تهرانی، دو اثر جدید از این استاد اخلاق رونمایی می‌شود.

عقیق: همزمان با چهلمین روز درگذشت آیت‌الله ‌آقامجتبی تهرانی دو اثر جدید توسط دفتر حفظ و نشر آثار معظم له منتشر شد.

«دفتر دل» نام اولین رساله از مجموعه شش جلدی رسائل بندگی است که به موضوع «قلب» در معارف اسلامی پرداخته و با نگاهی بدیع و جامع، مسائل مرتبط با این مبحث را بررسی کرده است.

این اثر متن پیاده شده و ویراستاری شده 29 جلسه سخنرانی مرحوم استاد آقامجتبی تهرانی در ماه مبارک رمضان سال 1375 هجری شمسی است که بنا به اظهار نظر کارشناسان و محققان علوم اسلامی بحثی بسیار جامع و کاربردی به شمار می‌رود. آنچه بر اهمیت این اثر می‌افزاید، تأکیدات فراوان استاد در زمان حیاتش بر انتشار این اثر بوده است.

اثر دوم «گذری بر زندگی حاج‌آقا مجتبی» مجموعه‌ای از خاطرات خانواده، دوستان و آشنایان آیت‌الله تهرانی است که همزمان با چهلمین روز رحلت رونمایی خواهد شد.

 

مراسم چهلمین روز رحلت آیت‌الله تهرانی روز چهارشنبه 25 بهمن از ساعت 9:30 تا 11:30 در مسجد جامع بازار تهران (مخصوص برادران) برگزار می‌شود.

مراسم ویژه‌ای هم با حضور خواهران در همان روز و از ساعت 16:30 تا 18 در محل برگزاری جلسات اخلاق به نشانی خیابان ایران، بن بست ملکی برپا می‌شود.

آیت‌الله آقا مجتبی تهرانی در شب اربعین 1434 با تنی خسته و رنجور از بیماری اما با روحی استوار به دیار باقی شتافت و کنار مادر و جد شهیدش (از شهدای مشروطه) در حرم حضرت عبدالعظیم(ع) آرام گرفت.



211007


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین