عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۱۳۷
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۰
جانشين بعثه مقام معظم رهبري در كربلاي معلي گفت: مبلغان بايد با مخاطبان خود رفتاري توأم با احترام و تكريم داشته باشند.
عقیق: حجت الاسلام والمسلمين جاوري در جلسه توجيهي روحانيون و مداحان كاروان‌هاي زيارتي عتبات عاليات ضمن تبريك دهه فجر انقلاب اسلامي اظهار داشت: مبلغان در سفرهاي زيارتي بايد با دلسوزي و تشخيص به‌موقع و برخورد محبت‌آميز، كادرسازي براي اسلام و نظام اسلامي را مدنظر داشته باشند.

در اين جلسه كه در دفتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در كربلاي معلي برگزار شد، جاوري افزود: اميرالمومنين علي عليه‌السلام در رابطه با پيامبر گرامي اسلام مي‌فرمايد: ايشان طبيبي سيار بود؛ به دنبال مريض‌ها مي‌رفت و آن‌ها را شناسايي و مداوا مي‌نمود. در جايي مرهم مي‌گذاشت و در جاي ديگر داغ مي‌كرد.

وي با بيان اين كه خوش‌بيني به هدايت افراد از عوامل موفقيت مبلغان است، اظهار داشت: هيچ وقت نبايد حس بدبيني را در خودمان راه بدهيم، بايد هميشه تلاش كنيم تا به نتيجه مطلوب برسيم و همه مستمعين را قابل هدايت بدانيم و مأيوس نشويم.

جاوري همچنين با اشاره به آياتي از قرآن كريم، مبليغين را به تبليغ با بيان شيوا، دلنشين، وزين و محكم، استدلالي، نرم، بااخلاص، عادلانه و خيرخواهانه دعوت كرد.

وي در پايان به سئوالات حاضران پاسخ داد و از آنان دعوت كرد به اتفاق زائران در چهار مراسم بعثه مقام معظم رهبري در عراق شركت فعال داشته باشند.


منبع: خبرگزاری حج
211007

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین