عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۱۳۶۷
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴
کارشناس برنامه سمت خدا با بیان اینکه اگر بخواهیم زمینه‌های ظهور فراهم شود باید ایران ابرقدرت باشد، گفت: قدرت ما در انرژی هسته‌ای نیست بلکه قدرت هسته‌ای ما باور، عزت، ولایتمداری، شهادت‌طلبی و دشمن‌شناسی است.
عقیق:حجت‌الاسلام  محمدباقر حیدری‌کاشانی صبح دیروز در مراسم انس با شهدا در بوشهر، اظهار داشت: برای رسیدن به صفات یاران و یاوران مهدی که شهدا نیز از یاوران ایشان بودند با ادعا و شعار نمی‌توان به آن رسید بلکه باید با در عمل و رفتار خود آن را نشان دهیم.

* با شعار و ادعا به جایی نمی‌رسیم

حیدری‌کاشانی با تأکید بر اینکه با شعار و ادعا به جایی نمی‌رسیم و مشکلات را نمی‌توان با این روش برطرف کرد، ادامه داد:  همانگونه که شهدا در عمل نشان دادند که می‌توان با کمترین امکانات دشمن را شکست داد ما نیز باید با تبعیت از دستورات الهی و ولایت فقیه و با عملگرایی توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم.

وی با بیان اینکه خداوند متعال خاطرخواه و خواهان بسیار توبه کنندگان و افراد طاهر و پاک است، بیان کرد:  شهدا در دفاع از ارزش‌های دینی و الهی و با اعمال و رفتار خود قله‌های عرفان ناب اسلامی و انسانی را به ما معرفی و نشان دادند.

کارشناس مسائل دینی و خانوادگی در برنامه سمت خدا با تأکید بر اینکه خداوند یاری‌کننده توبه کنندگان است، تصریح کرد: برای یکبار که شده خود را برای خدا امتحان کنیم و پا روی هواهای نفسانی، خواسته‌های دنیایی و مادیات بگذاریم و بعد خواهیم دید که خداوند متعال در این راه چه کمک‌هایی به ما خواهد کرد.

حیدری‌کاشانی با بیان اینکه شهدای ما فضای یحبهم و یحبونهم را به خوبی ترسیم و به نمایش گذاشتند، خاطرنشان کرد: شهدای ما چنان خود را ساخته بودند و عاشق خدا شده بودند که خدا نیز خواهان آنها شده بود.

* اگر بخواهیم زمینه‌های ظهور فراهم شود باید ایران ابرقدرت باشد

وی با بیان اینکه اکثر مردم دنیا مردگان عمودی هستند چراکه در غفلت و دوری از خدا و ارزش‌های معنوی قلب و دلشان تاریک شده است، اضافه کرد: شهدا اگر زنده ماندند و هستند برای این است که بی چون و چرا فرمان رهبران الهی و دستورات آنها را اجرا و به مرحله عمل می‌رساندند.

کارشناس مسائل دینی و خانوادگی در برنامه سمت خدا با بیان اینکه شهدا در برابر دشمنان عزتمند، سازش‌ناپذیر، دشمن شناس، مقتدر و شکست‌ناپذیر بودند، تصریح کرد: اگر بخواهیم زمینه‌های ظهور فراهم شود باید ایران ابرقدرت باشد.

حیدری کاشانی افزود: قدرت ما در انرژی هسته‌ای نیست بلکه قدرت هسته‌ای ما باور، عزت، ولایتمداری، شهادت‌طلبی و دشمن‌شناسی است.

وی با بیان اینکه قدرت هسته‌ای ما جگر و شجاعت بسیجی است که در دل دشمن می‌رود، گفت: سلوک شهدای ما سلول حسینی و ابوالفضلی است و به خاطر همین دشمن از این سلوک ترس دارد و جرأت نمی‌کند با آن روبه‌رو شود.

منبع:فرهنگ

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین