عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۱۱۰۱
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۷
با حضور مراجع تقلید
یازدهمین همایش اساتید تفسیر حوزه علمیه قم در بیت علامه طباطبایی که بنام دارالقرآن نامگذاری شده است، برگزار می‌شود.
عقیق: مرتضی نجفی قدسی مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی با اعلام این مطلب اظهار کرد: این همایش قرآنی طی دو شب متوالی در روزهای 26 و 27 فروردین ماه با حضور مراجع تقلید و رئیس مجلس خبرگان رهبری برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این دوره از همایش مفسران قرآن و اساتید تفسیر که با همکاری مجمع عالی تفسیر قرآن برگزار خواهد شد، در شب نخست آیت‌الله جعفر سبحانی و آیت‌الله جوادی‌آملی و در شب دوم آیت‌الله مکارم‌شیرازی و آیت‌الله یزدی رئیس مجلس خبرگان رهبری سخنرانی خواهند کرد.

مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی تأکید کرد: جلسات این همایش قرآنی هر شب بلافاصله پس از نماز مغرب و عشاء آغاز خواهد شد و در پایان نیز از دو مفسر قرآن و یک محقق علوم قرآنی تجلیل بعمل خواهد آمد.

وی اضافه کرد: در شب دوم این همایش عظیم قرآنی که با حضور اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه برگزار خواهد شد، از آیت‌الله ابوالقاسم خزعلی مفسر قرآن و پیشکسوت در عرصه تفسیر قرآن و آیت الله سیدکمال فقیه ایمانی صاحب تفسیر" نورالقرآن" و همچنین حجت‌الاسلام و المسلمین علی اکبر بابایی مؤلف کتاب‌های روش شناسی تفسیر و مکاتب تفسیری بعنوان محقق علوم قرآنی تجلیل خواهد شد.

وی در پایان گفت: دارالقرآن علامه طباطبایی مفتخر است که با دعوت از مراجع معظم تقلید دامت برکاتهم میزبان یازدهمین دوره همایش اساتید تفسیر قرآن حوزه باشد و به همین مناسبت دوره تفسیری منشور جاوید از آیت‌الله سبحانی، کتاب 2 جلدی تفسیر آیت‌الله حاج شیخ مرتضی حائری و تفسیر یک جلدی آیت‌الله خزعلی را به اساتید معظم اهداء خواهد کرد.


منبع:حوزه


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین