عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

به مناسبت ایام فاطمیه در شیراز برگزار شد
مراسم عزاداری ایام شهادت حضرت صدیقه طاهره(س) با سخنرانی حجت الاسلام شهاب مرادی و مداحی ذاکرین اهل بیت(ع) در حرم حضرت احمد بن موسی(ع) در شیراز برگزار شد.
عقیق :در آئینی با شکوه و با حضور خیل عظیم عاشقان اهل بیت (ع) و خاندان پاک عصمت و طهارت مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار شد.

عاشقان و دوستداران حضرت صدیقه طاهره پس از اقامه نماز جماعت به امامت آیت الله سیدعلی اصغر دستغیب، تولیت آستان مقدس حضرت شاهچراغ(ع)، در شبستان بزرگ امام خمینی(ره) در این آئین باشکوه شرکت کردند.

مراسم با سخنرانی حجت الاسلام شهاب مرادی آغاز شد و ایشان در منقبت حضرت فاطمه زهرا(س) سخن گفتند و روضه جانگداز این بانوی بی نشان را قرائت کردند.

حاج کاظم محمدی، مداح اهل بیت(ع)، نیز در این آئین به ذکر مصیبت حضرت ام ابیها(س) پرداخت و زائران و مجاوران حضرت شاهچراغ(ع) با شور مثال زدنی در بهار فاطمی در رثای نخستین شهیده راه ولایت سینه زنی کردند.

پس از پایان این آئین خادمان حرمین احمدی و محمدی(ع) در صحن مطهر حرم حضرت احمد بن موسی(ع) در مراسمی خاص لاله گردانی کردند و مردم بر غربت بزرگترین بانوی اسلام گریستند.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین