عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۹۶۶۶
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۳
آهنگران گفت: متاسفانه برخی سازمانهای دولتی علاوه بر اینکه رهنمودهای فرهنگی رهبری را عملی نکرده اند بلکه عکس این فرموده هم عمل کرده اند.
عقیق:حاج صادق آهنگران مداح هشت سال  دفاع مقدس در گفتگو با دزفول امروز با ارزیابی شعر آئینی در کشور گفت: سطح شعر آیینی کشور خیلی خوب ارتقاء یافته و در آن تحولی ایجاد شده است ولی هنوز جای کار بسیار دارد.

این مداح سرشناس کشور، با اشاره به گرایش برخی شاعران جوان در سرودن شعر محاوره ای، گفت: شعر های محاوره ای رد نشده اما نباید طوری باشد که بر روی زبان و ادبیات فارسی ما با آن استحکامی که از قبل داشته اثر بگذارد و آن را تضعیف کند.

وی، عملکرد دستگاه های فرهنگی کشور در سالی که مقام معظم رهبری به نام فرهنگ نامگذاری کرده اند را قابل قبول ندانست و ابراز کرد: به نظر بنده متاسفانه سازمانهای دولتی آن طور که باید عمل کنند، کار نکرده اند.

آهنگران افزود: مقام معظم رهبری در هیچ جا در رابطه با مسائل فرهنگی احساس رضایت نکرده و دستگاه های فرهنگی نتوانسته اند با اقدامات خود، رضایت حضرت آقا را جلب کنند.

نغمه سرای هشت سال دفاع مقدس ادامه داد: برخلاف دستگاه های فرهنگی، مردم در راستای تحقق منویات رهبری درباره مسائل فرهنگی خوب عمل کرده اند.

وی با انتقاد از عملکرد دستگاه های فرهنگی کشور گفت: در سال ۹۳ که مقام معظم رهبری بر فرهنگ بسیار تاکید کرده اند، برخی از سازمانها به صورت خیلی ضعیف و جزئی به این موضوع پرداخته و متاسفانه برخی سازمانهای دولتی دیگر نیز علاوه بر اینکه این را عملی نکرده اند بلکه عکس این فرموده هم عمل کرده اند که امیدواریم ان شاالله، خدا به حق امام زمان(عج) این ماجرا هم حل شود یا هدایت شوند یا به خودشون بیایند بخصوص در رابطه با موضوع پیشینه های اصیل فرهنگی خودمان.

منبع:شهدای ایران

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین