عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۹۲۳
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۰
دانشجویان شیعه که در حال اخراج از نمازخانه بودند هم سکوت نکردند، بلکه در اعتراض به اقدام وی، فریاد زده و گفتند: "آیا ما حتی آزادی عبادت هم نداریم؟!"
عقیق: رسانه های عربستانی از اخراج شدن دانشجویان شیعه از نمازخانه دانشگاه ریاض توسط یک امام جماعت سلفی خبر دادند.

گفته می شود این امام جماعت سلفی در حالی که این چند دانشجوی شیعه را از نمازخانه بیرون می کرد، آنان را "کافر" هم می نامید.

قابل ذکر است، این اقدام امام جماعت سلفی به قدری طایفه گرایانه و نژاد پرستانه بود که یک دانشجوی سنی، به وی اعتراض کرد و علت این کار را جویا شد. امام جماعت سلفی با تکفیر مجدد این دانشجویان شیعه، گفت: "شیعه، دین نیست بلکه کفر است. این اسلام نیست".

شایان ذکر است، یک دانشجوی سنی دیگر هم با استفاده از تلفن همراه، اقدام وقیحانه این امام جماعت سلفی را فیلم برداری کرده و فیلم آن را در فضای مجازی منتشر کرد.

انتشار این فیلم چند دقیقه ای، واکنش ها و جنجال بسیار زیادی در میان دانشجویان سنی و شیعه در عربستان سعودی داشته و بسیاری از دانشجویان سنی هم خواستار اخراج این امام جماعت سلفی از دانشگاه شدند.

ناگفته نماند، دانشجویان شیعه که در حال اخراج از نمازخانه بودند هم سکوت نکردند، بلکه در اعتراض به اقدام وی، فریاد زده و گفتند: "آیا ما حتی آزادی عبادت هم نداریم؟!"


منبع: شیعه آنلاین
211007

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین