عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۸۹۱۲
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۳
شبهات مرتبط با شخصیت و شهادت حضرت صدیقه طاهره (س) در شاخه طوبی پاسخ داده می شود.
عقیق:برنامه شاخه طوبی به مناسبت فرا رسیدن ایام فاطمیه از شبکه جهانی ولایت به مدت ۱۰ روز به روی آنتن می رود.

بر اساس این گزارش، سومین برنامه شاخه طوبی ساعت 16 تا 17 به بحث در خصوص اسناد شهادت حضرت زهرا (س) در منابع تاریخی اهل سنت و بررسی جایگاه و شخصیت ایشان در منابع شیعه و اهل سنت و پاسخ به شبهات اعتقادی در رابطه با شهادت حضرت صدیقه طاهره (س) می پردازد.

 

همچنین، بخش اصلی این برنامه به طرح سوالات و شبهات بینندگان و پاسخ کارشناسان اختصاص دارد؛ برنامه امروز با کارشناسی خانم ظهیری استاد حوزه و دانشگاه کارشناس کلام و پژوهشگر مذاهب به روی آنتن می رود.

این گزارش می افزاید: در همین راستا برنامه دیگری از ساعت 30 و 20 دقیقه از این شبکه پخش می شود که مخاطبان با انتخاب یک سوال از چند سوال و شبهه مطرح شده در خصوص حضرت زهرا (س)، در چند دقیقه به آنها پاسخ داده و به این ترتیب ارتباط دوسویه همراه با گفتگو میان این شبکه و بییندگان در راستای تامل در شخصیت حضرت صدیقه طاهره (س) برقرار می شود.

در برنامه شامگاه امروز سه شنبه، 12 اسفندماه حجت الاسلام محمد ابوالقاسمی، عضو هیئت علمی موسسه تحقیقاتی ولیعصر (عج) و استاد حوزه و دانشگاه به سوالاتی همچون مهمترین فضیلت حضرت زهرا (س) که در منابع اهل سنت بدان اشاره شده چیست و چرا این فضائل بی نظیر مخصوص ایشان است؟ آیا در منابع معتبر اهل سنت سندی دال بر هجوم به خانه حضرت زهرا (س) وجود دارد؟ پاسخ شما به افسانه خواستگاری حضرت علی (ع) از دختر ابوجهل چیست؟، پاسخ داده می شود.

گفتنی است، این دو برنامه از شبکه جهانی ولایت به نشانی www.velayattv.com  روی آنتن می رود و علاقه مندان می توانند به صورت آنلاین این برنامه را تماشا کنند.

 

منبع:شبستان


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین