عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۸۰۱۵
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۲:۳۶
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: خدمت در بارگاه منور رضوی مهمترین پایگاه نشر ارزش‌های اهل بیت(ع) است.
عقیق:علاءالدین بروجردی؛ رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در ارتباط با خدمت در بارگاه منور رضوی اظهار داشت: خدمت در بارگاه امام رضا(ع) توفیقی مافوق همه توفیقات انسان در دنیاست و من روی که حکم خادمی در حرم امام هشتم(ع) را دریافت کردم خدا را شکر کردم که به من توفیق وقوف در بهشت زمین را عنایت کرده است.
وی افزود: خدمت در آستان امام رضا(ع) انسان را به این نکته رهنمون می‌شود که از کنار تک تک ثانیه‌هایی که در حرم و با زائران می‌گذراند به سادگی عبور نکند.
بروجردی با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ زیارت از سوی خادمان امام رضا(ع) عنوان کرد: فرهنگ زیارت در میان ما شیعیان جایگاهی والا و ارزشمند دارد و بر همین اساس خادمان امام رضا(ع) می‌توانند با استفاده از این ظرفیت بزرگ تعالیم ارزشمند اهل بیت(ع) را توسعه دهند.
وی در ادامه فرصت‌های معنوی حضور در حرم و خدمت به زائران را بی انتها برشمرده و تصریح کرد: در هنگام تشرف و لحظات خدمت بارها با شرایط نابی روبرو شده‌ام که لذت خدمتم را چندین برابر کرده چرا که زائران از اقصی نقاط ایران و جهان به پابوسی آقا می‌آیند و هرکدام با زبان و گویش خاص خود با امام رضا(ع) صحبت می‌کنند که خاطرات خوبی از این شرایط بر دل من و همه خادمان نقش می‌‌بندد.
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: خادمان امام هشتم(ع) باید قدر خودشان را بدانند که توفیق خدمتگزاری در این آستان مطهر، نصیب آنها شده و از شرایط خدمت برای توسعه و نشر رهنمودهای رضوی بهره ببرند.


منبع:قدس
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین