عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۷۸۴
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۹:۳۰
معاون بین الملل مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی نور از تولید نرم افزارحج و زیارت تا حضور ویژه عمره دانشگاهیان توسط مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی نور خبر داد.

عقیق: محسن مس چی در نشست مطبوعاتی که ظهر یکشنبه در سالن جلسات مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی نور برگزار شد اظهار داشت: سیزدهمین نرم افزار حج و زیارت با عنوان " تا حضور" ویژه عمره دانشگاهیان توسط مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی نور تولید شد.

معاون بین الملل مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی نوربا اشاره به اینکه نرم افزار حج و زیارت "تا حضور" شامل 12 قسمت است عنوان کرد: قسمت اول این نرم افزار با عنوان "ترنم بهار"، شامل قرائت ترتیل خوانی قرآن کریم با صدای استاد پرهیزگار است و به دو زبان فارسی و انگلیسی ترجمه شده است.
 
وی با اشاره به  بخش دوم نرم افزار یاد شده ابراز داشت: این بخش شامل 285 عنوان کتاب در 470 جلد است و موضوعات آن ها قرآن کریم، اخلاق ، اعتقادات، مناسک حج ، فقه، تاریخ اسلام ، اماکن اسلامی است.
 
مس چی اضافه کرد: در این مجموعه صد و یازده هزار عنوان در رابطه با حج و زیارت نهفته شده که قابل جستجو است.
 
وی با اشاره به بخش سوم این نرم افزار تصریح کرد: این قسمت شامل پیام هایی از مقام معظم رهبری، سرپرست حج و توصیه های حجت الاسلام قرائتی در رابطه با احکام و مناسک حج است.
 
معاون بین الملل مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی نور یادآور شد: بخش چهارم این نرم افزار شامل 30 پرسش و پاسخ دانشگاهیان در رابطه با مسائل اعتقادی است.
 
وی افزود: بخش های بعدی این نرم افزاربا عنوان  "همراه با ملکوتیان" ، "مسیر عشق" ، "بر بال نیاز"، "منشور بندگی" ، "راز ها و رمز ها" و "نردبان کمال" است.
 
 معاون بین الملل مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی نورعنوان کرد: بیش از 373 نرم افزار در قسمت "همراه با ملکوتیان " وجود دارد که قابل دانلود به گوشی موبایل است.
 
وی در این زمینه بیان کرد: در این بخش ها مجموعه ادعیه و زیارت و مناجات، احکام حج ، مجموعه آشنایی با رموز حج، سخنرانی هایی در رابطه با حج و نگار خانه ای مشتمل بر گزارشات تصویری از عمره دانشجویی در مکه و مدینه قرار دارد.

منبع: خبرگزاری مهر
کدخبرنگار:211001


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین