عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۷۷۴۸
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۶
کمیته جستجوی مفقودین خبر داد:
مراسم تشییع پیکر این شهدا از ساعت ۹ صبح روز ۱۳ اسفندماه ۹۳ مصادف با سالگرد شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) از مسجد نور خیابان فاطمی آغاز خواهد شد و تا فاطمیه تهران ادامه می‌یابد.
عقیق:طبق اعلام سردار باقرزاده، فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح پیکرهای طیبه 80 شهید گمنام دفاع مقدس که در دوره اخیر در مناطق عملیاتی فاو، ابوفلوس، مجنون، العماره و زبیدات کشف شده‌اند همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) (فاطمیه اول) در 42 نقطه از 25 استان کشور تشییع و خاکسپاری خواهند شد.
در تهران نیز همزمان با سایر استان‌های کشور مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهرشهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس برگزار خواهد شد و پیکر مطهر 3 شهید گمنام در محل فاطمیه جدید تهران واقع در خیابان فاطمی تشییع و تدفین خواهد شد.
مراسم وداع با پیکر این شهدای والامقام در روز سه شنبه 12 اسفندماه93 مصادف با شب شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها برگزار می‌شود. این مراسم در مسجد نور خیابان فاطمی همزمان با نماز مغرب و عشا با سخنرانی حجت الاسلام پناهیان و مداحی بادکوبه برپا می‌شود.
مراسم تشییع پیکر این شهدا نیز از ساعت 9 صبح روز 13 اسفندماه93 مصادف با سالگرد شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها از مسجد نور خیابان فاطمی آغاز خواهد شد و تا فاطمیه تهران ادامه می‌یابد. این مراسم با مداحی اهل بیت عصمت و طهارت(ع) توسط سعید حدادیان و صادق آهنگران همراه خواهد بود و سپس مراسم خاکسپاری با حضور عموم مردم شهید پرور تهران برگزار می‌شود.



منبع:شهدای ایران
211008



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین