عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۷۳۸۵
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۲
نوری که در کوه‌های آمریکای لاتین به ما رسید، همان نوری است که هزار و 400 سال قبل از کربلا ساطع ‌شده و امیدواریم در آینده بتوانیم نور امام حسین (ع) را انتشار دهیم
عقیق:جوان تازه‌مسلمان شده از آمریکای لاتین که پس از اسلام آوردن، نام «صادق» را برای خود برگزیده است، در سفر به شهرستان دامغان در این شهر اظهار داشت: اسم من صادق و از آمریکای لاتین هستم؛ علت اینکه اسلام را پذیرفتم، به خاطر حرکت انقلابی امام حسین (ع) بود.

وی تصریح کرد: من سئوالی از شما دارم و اینکه چگونه مردی که هزار و 400 سال پیش جان و خانواده‌اش را در راه زنده نگه‌داشتن اسلام و امر به‌ معروف فدا کرد، مگر می‌شود فراموش شود؟

این جوان تازه‌مسلمان شده ادامه داد: مردی که با 72 نفر از یاران خود تلاش کرد تا دین خدا را به سمت درست هدایت کند، بسیار ارزشمند است و بعد از هزار و 400 سال که از حرکت امام حسین (ع) می‌گذرد، امروز نور امام حسین (ع) به آمریکای لاتین رسیده است.

صادق بیان کرد: قیام امام حسین (ع) مثل موتور محرکی است تا مقابل دشمنان بتوانیم از خود قدرت دفاعی داشته باشیم؛ مسلمانان آمریکای لاتین متوجه شده‌اند که امروز و فردا چه برنامه‌ای برای زندگی خود می‌توانند داشته باشند؛ چون برنامه آن‌ها بر اساس راه امام حسین (ع) تنظیم شده است.

وی افزود: امام حسین (ع) برای من و خانواده‌ام مثل یک نیروی قدرتمند است تا بتوانیم زندگی را به جلو ببریم و بر دنیا پیروز شویم؛ در آمریکای لاتین، دین‌های زیادی مثل کاتولیک، پروتستان و ارتدکس وجود دارد؛ اما من در آمریکای لاتین اسلام را انتخاب کردم.

جوان تازه‌مسلمان شده از آمریکای لاتین اضافه کرد: اسلام مثل دین‌های دیگر تحت سلطه آمریکا و اسراییل نیست؛ من یک آیه در قرآن خواندم که این آیه به من قدرت بخشید و آن آیه این است که «خداوند سرنوشت هیچ قومی را تغییر نخواهد داد؛ مگر اینکه خودشان بخواهند» و این آیه راهی را جلوی من باز کرد و باعث شد تا من به ایران بیایم و طلبه شوم.

صادق گفت: باید اسلام را به خوبی برای مردم کشورم یاد بگیرم؛ امروز من طلبه و در شهر مقدس قم مشغول به تحصیل و فراگیری علوم دینی هستم.

وی توصیه کرد: در راه امام حسین (ع) باشید تا در آینده ما و تمام دوستانمان در آمریکای لاتین بتوانیم حکومت اسلامی شیعی تشکیل دهیم؛ اسلامی که ما می‌خواهیم یاد بگیریم، اسلام واقعی است نه آن اسلامی که آمریکا و اسرائیل معرفی کرده‌اند.

این جوان تازه‌مسلمان شده اضافه کرد: آن‌ها دین اسلام را تروریست و خشونت‌طلب معرفی کرده‌اند و من می‌خواهم به مردم دنیا بگویم اسلامی که در ایران معرفی می‌شود، اسلام ناب محمدی (ص) است و دروغ نیست.

صادق در پایان متذکر شد: نوری که در کوه‌های آمریکای لاتین به ما رسید، همان نوری است که هزار و 400 سال قبل از کربلا ساطع ‌شده و امیدواریم در آینده بتوانیم نور امام حسین (ع) را انتشار دهیم؛ از امام حسین (ع) سپاس‌گزارم که به ما یک هدیه داد و آن، انقلاب اسلامی ایران است و هدیه دیگر، داشتن رهبری مثل امام خامنه‌ای است.

منبع:فرهنگ

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین