عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۷۳۵۸
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۳
بعضی‌ها در سال 57 در چنین روزهایی با دست خالی جنگیدند و به شهادت رسیدند . یک سری هم از گروه‌ها به جای اینکه به روند انقلاب کمک کنند از این زمان استفاده کردند برای دزدی که بعدا مشخص شد...
عقیق: مراسم قرائت زیارت عاشورا و سخنرانی حاج منصور ارضی سه شنبه گذشته در حسینیه صنف لباسفروشها برگزار شد.

سحنان حاج منصور ارضی در زیارت عاشورا 21 بهمن

اعمال یک یک افراد گروه‌ها ،قوم‌ها مهم است . حالا اگر بعضی‌ها بی خیالند ملاک کار ما نیست . به خاطر همین هر گروهی یک اعمال مهمی دارند که در نزد خدا و رسول خدا صلوات الله علیه و ائمه علیهم السلام محترم است . "اَللّهُمَّ اِنّى اَسْئَلُکَ قَوْلَ التّوّابینَ وَ عَمَلَهُمْ وَ نُورَ الاْنبِیاَّءِ وَ صِدْقَهُمْ وَ نَجاةَ الْمُجاهِدینَ وَ ثَوابَهُم" (دعای حوائج - مفاتیح الجنان) توجه کنید نمی‌گوید عمل مجاهدین , بلکه می‌گوید خدا غیر از این که مجاهدین را نجات داد به آنها یک عنایت ویژه ای هم کرد چون خدا در قرآن می‌فرماید مجاهدین اجر عظیم دارند : "لاَّ یَسْتَوِی الْقَاعِدُونَ مِنَ الْمُؤْمِنِینَ غَیْرُ أُوْلِی الضَّرَرِ وَالْمُجَاهِدُونَ فِی سَبِیلِ اللّهِ بِأَمْوَالِهِمْ وَأَنفُسِهِمْ فَضَّلَ اللّهُ الْمُجَاهِدِینَ بِأَمْوَالِهِمْ وَأَنفُسِهِمْ عَلَى الْقَاعِدِینَ دَرَجَةً وَکُلاًّ وَعَدَ اللّهُ الْحُسْنَى وَفَضَّلَ اللّهُ الْمُجَاهِدِینَ عَلَى الْقَاعِدِینَ أَجْرًا عَظِیمًا" (نساء – 95) (مؤمنان خانه ‏نشین که زیان ‏دیده نیستند با آن مجاهدانى که با مال و جان خود در راه خدا جهاد مى‏کنند یکسان نمى‏باشند خداوند کسانى را که با مال و جان خود جهاد مى‏کنند به درجه ‏اى بر خانه‏ نشینان مزیت بخشیده و همه را خدا وعده [پاداش] نیکو داده و[لى] مجاهدان را بر خانه ‏نشینان به پاداشى بزرگ برترى بخشیده است(.

 

خون‌های شهدا سپر ما در مقابل فتنه ها

بعضی‌ها در سال 57 در چنین روزهایی با دست خالی جنگیدند و به شهادت رسیدند . یک سری هم از گروه‌ها به جای اینکه به روند انقلاب کمک کنند از این زمان استفاده کردند برای دزدی که بعدا مشخص شد . دقت کنید عمل مورد نظر نیست و به نجات مجاهدین توسط خدا و ثوابش اشاره می‌شود . مخصوصا این روزها از آن مجاهدان زیاد یاد کنید . نتیجه‌ی آن خون هاست که آن همه فساد علنی از سطح جامعه جمع شد و الان هم هنوز این خون‌ها از انقلاب محافظت می‌کند و جلوی فتنه را می‌گیرد . اگر مجاهدت در راه انقلاب باشد با ارزش است وگرنه کسانی که رفتن سلاح از شاه دزدیدن و فروختن که کارشان ارزشی ندارد . بعد از یاد آوری مجاهدت‌ها باید شکر کرد .

حضور در راهپیمایی مانند تیری به چشم دشمنان

نمی گوید "عمل المجاهدین و ثوابهم"چون اگر این طور باشد منافقین هم می‌گویند ما از مجاهدین هستیم . شاید یک ظاهری را هم حفظ کنند اما الان کاملا تحت پوشش آمریکا و صهیونیست‌ها قرار گرفته اند . باید تبریک گفت به آن مجاهدانی که برای این انقلاب زحمت کشیدند و کسانی که هنوز به پای آن مانده اند و ذره ای پایشان نلغزید تا روزی کنار انقلاب و روزی مقابل انقلاب باشند . لذا شرکت در راهپیمایی 22 بهمن خیلی مهم است . این حضور شما مانند تیری به چشم دشمنان است . بچه‌ها به این راه بیایید و ثابت قدم باشید تا ارزش پیدا کنید و نجات پیدا کنید . ما برای حضرت زهرا سلام الله علیها جهاد کردیم .

جهاد اکبر جهاد با نفس است

نجات مجاهدین و ثوابش برای خدا و اهل بیت علیهم السلام خیلی ارزش دارد اما این جهاد اصغر است . جهاد با نفس که جهاد اکبر است . یعنی وقتی ما به خاطر امام زمان علیه السلام گناه نمی‌کنیم نجات پیدا می‌کنیم . وقتی با این زبان جای غیبت کردن ذکر بگوییم یعنی مجاهدت . در این دنیای وانفسا با این همه تبلیغات رسانه‌های ارتباط جمعی مراقب باشید که با دشمنان همنوایی نکنیم وگرنه "لَعَنَ اللَّهُ الْمُمَهِّدِینَ لَهُمْ بِالتَّمْکِینِ مِنْ قِتَالِکُمْ" (خدا لعنت کند آن مردمی را که از امرای ‏ظلم و جور برای قتال با شما تمکین و اطاعت کردند) (زیارت عاشورا) هستیم . خیلی از زبان خود مراقبت کنید . این زبان می‌تواند همه‌ی عبادات و اشک و ناله هایمان را به باد دهد .


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین