عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

صبح امروز جامعه مداحان اهل بیت با حضور در مرقد امام خمینی(ره) با آرمان های بنیان گذار جمهوری اسلامی تجدید بیعت کردند.
عقیق: رئیس کانون مداحان و شاعران آئینی کل کشور در گفت‌وگو با عقیق گفت: در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جوامع مداحی کل کشور با حضور در مرقد مطهر امام خمینی(ره) با آرمان‌های امام راحل تجدید بیعت کردند. در این برنامه گروه‌هایی بسیاری شرکت کردند، از جمله خانه مداحان، بسیج مداحان، جوامع مداحی صبح‌های شنبه، یک شنبه، دوشنبه، سه شنبه، هیات بسیجیان قرآن و عترت شرق تهران، مکتب الذاکرین، مجمع الذاکرین، هیات محبان الرضا، هیات خمسه النجبا، کانون مداحان اسلامشهر، کانون مداحان شهرری، کانون مداحان کرج، کانون مداحان شمیران، کانون مداحان شهریار. در این برنامه همچنین تعدادی از مداحان آذری زبان نیز شرکت کردند که از یکایک این عزیزان سپاسگذاری می‌کنیم.

مصطفی خرسندی همچنین اعلام کرد: امیدوارم نام تمام گروه‌های شرکت کننده را اعلام کرده باشم و اگر اسمی از قلم افتاد، عذرخواهی می‌کنم. ان‌شاءالله تلاش می‌کنیم تا در 22 بهمن نیز مداحان عزیز مشارکتی چشمگیر و فعال داشته باشند.





























ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
طاری وردی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۶
3
0
سلام یه انتقاد از شما بعیده خبر رو با تغییر و ناقص درج بفرمایید در این مراسم هیات رزمندگان هم حضور داشت و از طرفی حاج آقا سید علی رضوی به مدیحه سرایی پرداختند حاج مهدی فاطمی زیارتنامه رو قرائت کردند و در پایان مدیر عامل محترم خانه مداحان حاج محسن طاهری بیانیه خوندند که شما ذکر نکردید لطفا اصلاح بفرمایید.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۶
1
4
به به توی جامعه مداحان هم اینکه من بودم یا تو بودی مطرحه. کاش اخلاص هم بود.
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین