عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۶۳۷
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۱ - ۲۲:۰۰
استاد حوزه و دانشگاه گفت: بايد در فضاي رسانه به مباحث ديني به صورت جدي توجه شده و رسانه ها براي مقابله با اين هجمه برنامه ريزي داشته باشند.
عقیق: حجت الاسلام مهدي اويسي در مراسم افتتاحيه پنجمين جشنواره ملي نماز و نيايش به روايت دوربين در حرم مطهر حضرت معصومه(س) بر ايستادگي رسانه اي در مقابل دين ستيزي غرب تأكيد كرد و با اشاره به نقش رسانه ها و سينما در ترويج آموزه هاي ديني افزود: بايد در رسانه ها، مجموعه هاي تلويزيوني و همچنين سينما نسبت به نماز توجه بيشتري شود.

وي در ادامه با تقدير از اقدامات صورت گرفته در برگزاري جشنواره نماز و نيايش به روايت دوربين اضافه كرد: با برگزاري جشنواره هايي از اين سنخ شاهد ترويج آموزه هاي ديني و مسائل اعتقادي خواهيم بود.

اين استاد حوزه و دانشگاه با تأكيد بر اينكه غربي ها با تهاجم خود از طريق فضاي رسانه اي و فيلم به دنبال كمرنگ كردن آموزه هاي ديني در جوامع اسلامي هستند به پخش سريال ها و فيلم ها از تلويزيون و سينما اشاره كرد و گفت: در برخي از اين فيلم ها شاهد هستيم كه مباحث اعتقادي و مسائل ديني مورد توجه قرار گرفته است و از اين طريق شاهد تأثيرگذاري مطلوبي در خانواده ها هستيم.

اويسي تصريح كرد: بايد موضوع نماز در ساخت فيلم ها بيشتر مورد توجه قرار گيرد چرا كه اين مسئله مي تواند اثرگذاري مطلوبي بر مخاطب داشته باشد.
 
منبع:روزنامه کیهان
کدخبرنگار:211005
 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین