عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۵۹۶۵
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۷
به ميزباني بعثه‌ مقام معظم رهبري همايش بزرگ «محمد (ص) پيامبر رحمت» با حضور گسترده و پرشور زائراني ايراني در مكه مكرمه برگزار شد و شركت كنندگان در اين مراسم با سردادن شعار «لبيك‌ رسول الله» اهانت نشريه فرانسوي به ساحت آن حضرت را محكوم كردند.
عقیق: اهانت بي شرمانه و گستاخانه روزنامه فرانسوي به ساحت قدسي پيامبر مهر و مهرباني حضرت محمد (صلي الله عليه و آله وسلم) واكنش‌هاي بسيار زيادي در سراسر دنيا به همراه داشته است و هر انسان آزاده اي چنين حركت‌هاي به دور از اخلاق و انسانيت را محكوم مي‌كند.
زائران ايراني حاضر در مكه مكرمه نيز پس از شنيدن اين خبر احساس وظيفه كرده و در محكوميت اين اقدام گستاخانه و بي شرمانه تجمع گسترده اي را در اين شهر معظم به راه انداختند و در همايش بزرگي كه از سوي دفتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري برگزار شده بود شركت كردند.

حضور اقشار مختلف زائران ايراني سرزمين وحي و بيت الله الحرام در جوارخانه خدا در اين همايش بسيار گسترده و پرشور بود و زنان و مردان، كودكان و بزرگسالان در اين مراسم حضور بهم رسانده بودند تا در كنار هم شعار زيباي «لبيك يا رسول الله» را فرياد بزنند.

اين همايش بزرگ در سالن اجتماعات هتل دارهادي محل استقرار دفتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري برگزار شد و پس از قرائت آيات سوره مباركه محمد (ص) مداح اهل بيت (ع) به شعر خواني پرداخت و در ادامه حجت الاسلام والمسلمين رضائي تهراني سخنران بعثه مقام معظم رهبري به ايراد سخنراني درباره اهداف شوم دشمنان اسلام از اين اقدامات پرداخت.

زائران شركت كننده در اين همايش بزرگ نوشته هايي با مضامين «لبيك يا رسول الله» و من « عاشق محمد (ص) » هستم را در دست داشتند و بارها به ذكر صلوات بر حضرت محمد (ص) و خاندان پاك و مطهر آن حضرت كردند و آرزوي نابودي دشمنان اسلام را از خداي كعبه طلبيدند.

در اين مراسم باشكوه ذكر «صلي علي محمد و اهل بيت احمد» به صورت دسته جمعي توسط زائران بيت الله الحرام زمزمه شد.





منبع:فرهنگ

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین