عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۵۸۳۸
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۸
كتاب «فرهنگ اصطلاحات حج و عمره (راهنماي زائران سرزمين وحي» نوشته آقايان مسعود فكري و سيد احمد علائي به همت گروه فقه و حقوق پژوهشكده حج و زيارت منتشر شده است.
عقیق:كتاب «فرهنگ اصطلاحات حج و عمره (راهنماي زائران سرزمين وحي» نوشته آقايان مسعود فكري و سيد احمد علائي به همت گروه فقه و حقوق پژوهشكده حج و زيارت منتشر شده است.

زائران بيت الله الحرام اغلب در كتاب‌ها، نرم افزار‌ها و آموزشهاي حضوري، با اصطلاحات و تعابيري مواجه مي‌شوند كه نيازمند شناخت معنا و كاربرد آن هستند.

انبوهي ازاصطلاحات فقهي، تاريخي، جغرافيايي و اخلاقي-معنوي در عرصه حج، ذهن و انديشه زائران را به خود مشغول مي‌دارد كه ناگزير از آشنايي اجمالي با آن هستند. از اينرو نويسندگان در اين كتاب برآن شده‌اند تا مجموعه‌اي از اين اصطلاحات را گردآوري كرده و با توضيح مختصري، نياز حجاج و عمره گزاران را برآورده سازند.

مدخل‌هاي اين فرهنگ با توجه به تنوع موضوعي آنكه شامل تاريخي، فقهي، جغرافيايي و اخلاقي است، بر اساس حروف الفبا تنظيم شده تا امكان يافتن هر اصطلاح را براي استفاده كنندگان تسهيل نمايد.

كتاب فرهنگ اصطلاحات حج و عمره نوشته مسعودي فكري، در زمستان ۱۳۹۳ در ۲۷۸ صفحه و قطع رقعي توسط نشر مشعر چاپ و توزيع شده است.

منبع:حج

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین