عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۵۶۴
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۰
شماره جدید همشهری آیه منتشر شد
این گفت‌وگو که در حیاط مسجدالنبی انجام شده به ابعاد مختلف زندگی رسول خاتم می‌پردازد. عکس متفاوت حجت‌الاسلام راشد با لباس عربی در مسجدالنبی نیز همراه این گفت‌وگو جلب توجه می‌کند.
عقیق:دهمین شماره از سری جدید همشهری آیه همراه با ویژه‌نامه
 مفصلی درباره پیامبر اکرم(ص) منتشر شد.

در این شماره، دکتر صادق آدینه‌وند به شبهه‌هایی که درباره پیامبر اکرم(ص) مطرح است پاسخ داده و ریشه تعدد زوجات رسول اکرم را مصالح دینی و اجتماعی دانسته است. همچنین، آیت‌الله محمد هادی فقهی شاگرد علامه طباطبایی و مترجم کتاب شریف سنن‌النبی از سبک زندگی نبوی و شیوه‌های الگوبرداری از روش‌های آن حضرت سخن گفته است. یکی دیگر از مطالب ویژه این شماره که عکس جلد مجله را هم به خود اختصاص داده گفت‌وگو با روحانی شیرین بیان، حجت‌الاسلام شیخ محمد کاظم راشد یزدی است. این گفت‌وگو که در حیاط مسجدالنبی انجام شده به ابعاد مختلف زندگی رسول خاتم می‌پردازد. عکس متفاوت حجت‌الاسلام راشد با لباس عربی در مسجدالنبی نیز همراه این گفت‌وگو  جلب توجه می‌کند. در این پرونده همچنین چند اینفوگرافی درباره سبک زندگی حضرت محمد با نگاه به ولادت، ازدواج، هجرت، بعثت، مصائب رسالت و محبوبیت آن حضرت منتشر شده است.

گفت‌وگوی خانوادگی این شماره همشهری آیه با علی درستکار، همسر و دو دخترش انجام شده که به سبک زندگی دینی خود افتخار می‌کنند. درستکار در این گفت‌وگو، از ارتباط صمیمانه‌اش با دخترانش خبر داده و گفته است: قول داده‌ام در خانه کارهایم را فراموش کنم!

آیه دهم دو یادنامه هم منتشر کرده است؛ یکی برای آیت‌الله العظمی آقا مجتبی تهرانی و دیگری برای شهید احمد سوداگر. خانواده شهید سوداگر در این گفت‌وگو از روش‌های منحصر به فرد تربیت فرزند این شهید خبر داده‌اند و مثلا گفته‌اند: احمد با همه مشغله‌هایش، باز وقت می‌گذاشت و با دخترش اسکیت بازی می‌کرد!  مسئول دفتر آیت‌الله مجتبی تهرانی نیز از روش‌های زندگی این مرجع فقید سخن گفته است.

در این شماره همشهری آیه مانند گذشته مطالبی در حوزه تربیت فرزند، زندگی زناشویی و افزایش صمیمت در زندگی با نگاه به دستورات دینی منتشر شده است.

هم اکنون همشهری آیه با قیمت هزار تومان در کیوسک‌های مطبوعاتی کشور قابل تهیه است.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین