عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۵۵۸۲
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۶
ازسوی انتشارات سبط النبی؛
مدیر انتشارات سبط النبی گفت: سالنامه مهدوی "به سوی ظهور 94" حاصل پژوهش و نگارش حجت الاسلام حیدری کاشانی به مناسبت دهمین سال انتشار به صورت 10 سالنامه ازسوی این انتشارات منتشر شد.
عقیق: حجت الاسلام مهدی پناهی، مدیر انتشارات سبط النبی در گفت و گویی با اشاره به انتشار سالنامه "به سوی ظهور 94"  گفت: این سالنامه تحقیقاتی در حوزه معارف مهدوی در طول 10 سال با محوریت یک موضوع مهدوی به چاپ رسیده است.

وی با بیان اینکه این سالنامه حاصل پژوهش و نگارش حجت الاسلام حیدری کاشانی، از کارشناسان برنامه سمت خدا است، اظهارداشت: این سالنامه در 320 صفحه از معدود سالنامه هایی است که هر سال با یک موضوع مهدوی منتشر می شود.

حجت الاسلام پناهی با بیان اینکه امسال به مناسبت دهمین سال انتشار این سالنامه "10 سال نامه به سوی ظهور" منتشر شده است، خاطرنشان کرد: برگزیده ای از مطالب 10 سال گذشته به همراه روایات و موضوعات کاربردی مهدوی در سالنامه امسال گردآوری شده است.

مدیر انتشارات سبط النبی بااشاره به موضوعات 10 سال گذشته، تصریح کرد: سال 84 "راهکارهای ارتباط معنوی با امام زمان(ع)"، سال 85 "شرح تشرفات و رمز وصال به محضر امام عصر(ع)"، سال 86 "مهدی شناسی مهدی باوری و مهدی یاوری"، سال 87 "پیوند فرهنگ مهدوی با فرهنگ جهاد و پایداری" و سال 88 "ویژگی های مهدی یاوران راهکارهای عملی مهدی یاوری" ازجمله موضوعات این سالنامه بوده است.

وی ادامه داد: سال 89 "دجال شناسی و دجال ستیزی"، سال 90 "بصیرت مهدوی با رویکرد حجت شناسی و حجت باوری"، سال 91 "مدیریت و تربیت مهدوی"، سال 92 "سبک زندگی مهدوی"، سال 93 "خانواده و تربیت مهدوی" و سال 94 گزیده ای از مطالب 10 سال گذشته از موضوعات این سالنامه است.

 
منبع:شبستان

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین