عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۵۳۶۶
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۴
در حرکتی زیبا و پسندیده در جریان مسابقات فوتسال لیگ شهدای بسیج گنبدکاووس در هنگام اذان مغرب با قطع جریان مسابقات نماز به صورت جماعت در سالن مسابقه اقامه می‎شود.
عقیق:در استان گلستان و شهرستان گنبدکاووس تعدادی از جوانان بسیجی در اقدامی قابل تحسین اقدام به برگزاری مسابقات فوتسال لیگ شهدای بسیج در سطح شهرستان گنبدکاووس کرده و این مسابقات را در قالب دو گروه سنی جوانان و نوجوانان ساماندهی و برنامه ریزی کرده‎اند. در جریان این مسابقات اتفاقات بسیار جالب و قابل تاملی روی می‎دهد که توجه و پرداختن به آن خالی از لطف نیست.
در این مسابقات تمامی دست‎اندرکاران اعم از کمیته اجرایی، کمیته داوران، مربیان و سرپرستان همگی جوان و نوجوان هستند و عملا یک نسل به هم پیوسته و یک‎دست مسابقات را برگزار می‎کنند.
در ابتدای هر بازی علاوه بر قرائت قرآن کریم هر دو تیم ضمن دست دادن به هم و به داوران، بازی را با ذکر صلوات بر حضرت رسول اکرم(ص) و خاندان پاکش آغاز می‎کنند و جالب‎تر این‎که نام تمامی تیم‎ها به نام شهدای محله‎ای است که آن تیم از آن محله در مسابقات شرکت کرده‎است.
اما اتفاق نادر و بی‎نظیر مسابقات لیگ شهدای بسیج گنبدکاووس موضوعی است که بسیار جالب و تحسین برانگیز است، این مسابقات که در روزهای پنج شنبه و از ساعت 16 آغاز و در ساعت 20 پایان می‎پذیرد در اثنای مسابقه در هر روز با زمان اذان مغرب تقارن پیدا می‎کند و در این هنگام ادامه اجرای مسابقات قطع شده و بازیکنان تیم‎ها، داوران، تماشاگران و کمیته اجرایی مسابقات همراه با هم در همان سالن ورزشی و در وسط زمین بازی نماز مغرب و عشا را به صورت جماعت اقامه می‌کنند.پپ



منبع:فارس
211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین