عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۵۱۴۸
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۳ - ۰۵:۳۲
استاد حوزه و دانشگاه:
یک استاد حوزه و دانشگاه گفت: هدف دشمن از ایجاد تفرقه‌افکنی در جهان اسلام غارت منابع مادی مسلمانان است.
عقیق:حجت‌الاسلام سیدنادر موسوی در مراسم بزرگداشت هفته وحدت در خرم‎آباد، اظهار کرد: وحدت و دوری از تفرقه مورد تاکید قرآن‌ کریم است و ما بر اساس دستور قرآن کریم باید با هم متحد باشیم؛ زیرا هیچ‌گاه مسلمانان از اتحاد ضرر نخواهند کرد.

وی با بیان اینکه ماه ربیع‌الاول در بین مسلمانان دارای احترام خاصی است، اظهار کرد: نام‌گذاری هفته‌ای به‌ نام هفته وحدت یکی از عوامل مهم وحدت و اتحاد بیشتر در بین مسلمانان خواهد بود.

این استاد حوزه و دانشگاه قرآن‏ کریم و سنت نبی مکرم اسلام(ص) و اصول دین را محور اصلی وحدت مسلمانان دانست و تصریح کرد: هدف اصلی گروهک داعش ایجاد رخنه در بین وحدت مسلمانان اعم از شیعه و سنی است که اگر از آن غفلت کنیم آسیب‌های مختلفی بر همه ما وارد خواهد شد.

موسوی اضافه کرد: باید از هفته وحدت برای تحکیم وحدت در جامعه اسلامی و دوری از اختلافات استفاده کرد که تاکنون حرکت‌های خوبی در این راستا صورت گرفته است، این در حالیست که امام خمینی(ره) همواره بر وحدت مسلمانان تاکید داشتند و مجمع تقریب مذاهب هم در این راستا به‌وجود آمده است.

وی هدف دیگر دشمنان از ایجاد تفرقه بین مسلمانان را غارت منابع مادی مسلمانان دانست و گفت: تنها راه ایستادگی در مقابل دشمنان وحدت است این در حالیست که دوری از تفرقه مورد تأکید قرآن‌کریم است و ما بر اساس دستور قرآن کریم باید با هم متحد باشیم؛ زیرا هیچ‌گاه مسلمانان از اتحاد ضرر نخواهند کرد.


منبع:ایسنا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین