عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۴۹۷۶
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۹
در نظام الهی اتفاق و شانس معنا ندارد، کسانی که قرار است به خانه خدا بروند باید خودشان را برای این سفر آماده کنند و چنانچه مراقبت قبل از نباشد نمی‌توان بهره لازم را از این سفر برد.
عقیق:حجت‌الاسلام فقیهی رئیس ستادعمره و عتبات دانشگاهیان در همایش پیش از سفر عمره دانشگاهیان که در سالن فردوسی دانشگاه تهران برگزار شد گفت: از بین میلیون ها دانشجو امسال 328 هزار نفر در سایت ثبت‌نام کردند که تنها 17 هزار و 500 نفر از آنها اعزام می‌شوند و این آمار اندک دلیلی بر ویژه بودن انتخاب شدگان این میهمانی عظیم است.

وی افزود: در نظام الهی اتفاق و شانس معنا ندارد. کسانی که قرار است به خانه خدا بروند باید خودشان را برای این سفر آماده کنند همین که دعوت شده‌اید دلیل این نیست که بهره‌ لازم را از این سفر برده‌اید و چنانچه مراقبت نکنید و خودتان را قبل از این سفر بزرگ آماده نکنید نمی‌توانید بهره لازم را از این سفر ببرید.

وی با بیان خاطره ای بیان کرد: زمانی دانشجویی در مدینه به من گفت مرا به ایران برگردان چون حس میکنم آماده این سفر نبودم چراکه نمی توانم مثل دوستانم از این سفر بهره و لذت ببرم و حس میکنم هیچ اتفاقی در وجود من نمی افتد و اینجا متوجه شدم این سفر، سفر معمولی نیست.

رئیس ستادعمره و عتبات دانشگاهیان در پایان گفت: به لطف و عنایت الهی همه عزیزانی هم که به عنوان ذخیره پذیرفته شده بودند به خانه خدا اعزام خواهند شد.

منبع:شبستان

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین