عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۴۸۴۲
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۸
با حضور شیعه و سنی؛
در آئینی با حضور مردم و مسئولان اعم از شیعه و سنی، پرچم وحدت در شهر عسلویه به اهتزاز درآمد.
عقیق:امام جمعه عسلویه صبح یکشنبه در این ائین با تاکید بر لزوم حرکت در مسیر وحدت و اتحاد هر چه بیشتر، اظهار داشت: در شهرستان عسلویه مردم مسلمان شیعه و اهل سنت حضور دارند و شاهد وحدت خوبی در بین مردم هستیم.

حجت‌الاسلام سید علی هاشمی نژاد تصریح کرد: وحدت شیعه سنی در شهرستان عسلویه نماد عینی و نمونه مثال زدنی در ایران اسلامی و استان بوشهر است.

وی در ادامه خواستار حفظ و استمرار این وحدت در این منطقه حساس از کشور شد و بیان داشت: دشمنان همواره با دسیسه‌های مختلف در پی ایجاد اختلاف در بین مردم مسلمان هستند و باید مراقب توطئه‌های آنان باشیم.

فرمانده سپاه شهرستان عسلویه نیز در این آئین اظهار داشت: وحدت شیعه و سنی امروز با اهتزاز پرچم وحدت و خواندن سرود وحدت در سالروز میلاد پیامبر گرامی اسلام(ص) و امام صادق(ع) بیشتر شده است.

سرهنگ خلیل رفعتی تصریح کرد: اجرای برنامه‌های مختلف برای ایجاد الفت و مودت بیشتر گامی بزرگ در راستای خنثی سازی  نقشه های پلید دشمن در ایجاد تفرقه است.

لازم به ذکر است که این مراسم با ابتکار ناحیه مقاومت بسیج و همکاری شهرداری عسلویه در ساحل این شهر با حضور امام جمعه شهرستان امام جمعه اهل سنت و آحاد مردم شیعه و سنی شهر عسلویه برگزار شد.

منبع:مهر

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین