عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۴۵۸۰
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۶
اجلاس سراسری نماز صبح امروز با پیام مقام معظم رهبری در اهواز آغاز به کار کرد.
عقیق: بیست و سومین اجلاس سراسري نماز در روزهاي ۱۰ و ۱۱ دی ماه سال جاري در استان خوزستان و در شهر اهواز با پیام مقام معظم رهبری آغاز شد. قرار است معاون اول رئیس جمهور و برخی وزا نیز ظهر به این اجلاس ملحق شوند.

«نماز و تعالی فرهنگی» شعار بيست و سومين اجلاس سراسري نماز است كه با توجه به شعار امسال که «اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی» در نظر گرفته شده است.

فراخوان مقاله نماز اين اجلاس در 6 محور اصلي و 51 محور فرعي داده شده است كه مفهوم شناسی تعالی فرهنگی در پرتو نماز، مبانی و اصول تعالی فرهنگی در پرتو نماز، سیاست ها و راهکارهای تعالی فرهنگی در پرتو نماز، شاخص ها و نمادهای تعالی فرهنگی در پرتو نماز، آثار و دستاوردهای تعالی فرهنگی در پرتو نماز و موانع و آسیب شناسی فرهنگی در پرتو نماز محورهاي اصلي اين فراخوان بوده اند كه سه مقاله برتر و دو مقاله سفارشی برتر در حین اجلاس تجلیل و قرائت می شوند از كل آمار ارسال كنندگان مقاله ۴۶ درصدآقایان و ۵۴ درصد خانم ها بوده اند.

از جمله برنامه هايي كه در استقبال از اجلاس سراسري نماز در اهواز انجام شده است، مي توان به برگزاري نمايشگاه جنبی نماز در محل موزه هنرهاي معاصر اهواز از روز ششم تا يازدهم دي ماه جاري اشاره كرد كه در اين نمايشگاه اقلام فرهنگي با تخفيف خوبي در معرض بازديد عموم قرار گرفته اند. همچنين در اين نمايشگاه غرفه اي به منظور اصلاح قرائت حمد و سوره و ساير اركان نماز اختصاص داده شده كه كار جالب و مورد توجه اي است.


منبع:مهر

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین