عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۴۴۹
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۱ - ۲۱:۰۷
مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل آستان مقدس حضرت معصومه (س) از جذب خدام تخصصی در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

عقیق: حجت‌الاسلام والمسلمین "سید محمد صادقی" در دیدار با مدیر کل دفتر مطالعات سیاسی و بین المللی وزارت امور خارجه و ریاست نمایندگی وزارت امور خارجه در استان قم و جمعی از مدیران و کارشناسان ارشد این وزارت‌خانه، خواستار تعاملات بیشتر وزارت امور خارجه با آستان مقدس قم شد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل آستان مقدس قم با اشاره به جذب خدام تخصصی‌ در آینده‌ای نزدیک گفت:‌ بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته طرح‌هایی برای جذب خدام تخصصی در زمینه‌ها و رشته‌های مختلف در حال برنامه‌ریزی است که به زودی به مرحله اجرا خواهد رسید.

وی اضافه کرد:‌ در همین زمینه در حال جذب خدام در فضای بین المللی هستیم که بتوانیم با استفاده از تجربیات آنها، در عرصه‌های بین‌المللی  اقدامات تأثیرگذاری داشته باشیم.

صادقی تصریح کرد: بارگاه ملکوتی حرم مطهر حضرت معصومه (س) فضای همگانی و بین‌المللی است و شاهد این هستیم از ادیان دیگر نیز برای زیارت به این حرم می‌آیند به همین خاطر خدامی که در عرصه بین الملل فعالیت داشته باشند می‌توانند کمک شایانی در این زمینه داشته باشند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل آستان مقدس قم خاطر نشان کرد: گسترش و فعالیت بین‌المللی با استفاده از خدام تخصصی و بین المللی می‌تواند زمینه مناسبی را برای رشد بیشتر این آستان در تأثیر گذاری بر افکار ملل دیگر داشته باشد.


منبع: خبرگزاری فارس

کدخبرنگار 211007


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین