عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۴۳۷۰
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۳
حشمتی در جمع خبرنگاران
معاون قرآن و عترت وزیر ارشاد با اشاره به وجود بدهی‌های مختلف این معاونت در نمایشگاه قرآن بیست‌ویکم به ناشران قرآنی، گفت: ما به تعهدات مدیران قبلی پایبند هستیم بر همین اساس پرداخت بدهی‌ها را در اولویت قرار داده‌ایم.
عقیق:حجت‌الاسلام «محمدرضا حشمتی» معاون قرآن و عترت وزیر ارشاد در جمع خبرنگاران با اشاره به بدهی این معاونت به ناشران قرآنی، اظهار داشت: بر اساس اسناد  موجود برخی ناشران سال گذشته در بیست‌ویکمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از معاونت بدهی‌هایی دارند که با بررسی‌های صورت گرفته صحت آن ثابت شده است.

وی با بیان اینکه ما از بدهی معاونت به ناشران متعجب شدیم، گفت: همیشه ناشران برای حضور در نمایشگاه و گرفتن غرفه مبلغی را به معاونت می‌دهند اما اینکه چرا معاونت به ناشران بدهکار است باعث تعجب ما شد البته با این وجود ما به تعهدات مدیران قبلی پایبند هستیم.

معاون قرآن و عترت وزیر ارشاد با اشاره به پرداخت بدهی ناشران قم تا پایان سال، افزود: پرداخت بدهی‌ها یکی از اولویت‌های معاونت قرآن و عترت ارشاد است بر همین اساس ما تمام تلاش خود را برای عمل به تعهدات مدیران قبلی خواهیم کرد.

 اتحادیه ناشران قم با ارائه اسناد به بدهی 37 میلیونی معاونت قرآن ارشاد از زمان نمایشگاه قرآن بیست‌ویکم اشاره کرده و در نامه‌ای به حجت‌الاسلام «محمدرضا حشمتی» خواستار پرداخت این بدهی و حمایت شده‌اند.


منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین