عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۴۲۳
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۱ - ۱۸:۰۰
عقیق:معاون امور شعب بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) از برگزاری ۵۰۰ برنامه مهدوی در سراسرکشور به مناسبت نهم ربیع الاول سالروز آغاز امامت امام زمان(عج) خبرداد.
 
مسعود دریس با ذکر این مطلب که نهم ربیع، از بزرگترین اعیاد اسلامی و روز آغاز بهره مندی جهان از نور ولایت مهدوی است، اظهارداشت: به همین مناسبت، بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) اقدام به برگزاری برنامه های مختلف در سطح کشور کرده است.

وی افزود: بیش از 500 برنامه مهدوی ویژه گرامی داشت نهم ربیع در سراسرکشور توسط شعب بنیاد مهدی موعود(عج) در 30 استان برگزارمی شود که شامل برنامه های هنری، فرهنگی، آموزشی و تبلیغی باهدف آشنایی و تبیین آثار و فواید و برکات مباحث امام زمان(عج) و تفکر مهدویت در ارائه سبک زندگی ایده‌آل دینی با تاکید بر بعد آموزش و خانوادگی کشور می شود.

معاون امور شعب بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) ادامه داد: در این طرح ملی تمام عاشقان امام عصر(عج) تحت پوشش قرار می گیرند، ولی تاکید اصلی در بحث خانواده است.

وی اضافه کرد: در اجرای این برنامه ها که در مقاطع دانش آموزی، دانشجویی و فرهنگیان و در قالب طرح های تبلیغی، ترویجی و آموزشی برگزار می شود، زمینه های ذهنی درخصوص نحوه سبک زندگی آرمانی مهدوی دیده شده است.

مسعود دریس خاطرنشان کرد: در این راستا بیش از 50 مبلغ از اساتید و کارشناسان مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم به استان های کشور اعزام شده و به تبیین مباحث مهدویت ازجمله مساله نهم ربیع می پردازند.

معاون امور شعب بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) افزود: ازجمله استان هایی که شاهد بیشترین حضور استادان مهدویت خواهند بود، می توان به استان های کرمانشاه، سیستان و بلوچستان، خوزستان، البرز، گیلان، گلستان اشاره کرد.

وی گفت: براساس برنامه ریزی و هماهنگی با اصحاب و رسانه، اساتید اعزامی مهدویت، در برنامه های متعدد رسانه ای به عنوان کارشناس حضور خواهند یافت و این برنامه ها از شبکه های مختلف استانی نیز پخش خواهد شد.
 
منبع:شبستان
211005

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین