عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۳۷۱۲
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۲
نیروهای فرماندهی عملیات سامرا با همکاری پلیس فدرال، گردان مغاویر بصره، یگان های مهندسی نظامی و نیروی هوایی ارتش توانست شمار زیادی از تروریست های داعش را به هلاکت رسانده و ۶۰ بمب کار گذاشته شده توسط تروریست ها در مناطق مختلف شهرک معتصم را کشف و خنثی کنند.
عقیق:وزارت دفاع عراق از کشته شدن شمار زیادی تروریست داعشی و کشف و خنثی سازی۶۰ بمب کارگذاشته شده در مناطق مختلف شهرک معتصم واقع در نزدیکی سامرا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری عراق (واع)، وزارت دفاع عراق با صدور بیانیه ای اعلام کرد: نیروهای فرماندهی عملیات سامرا با همکاری پلیس فدرال، گردان مغاویر بصره، یگان های مهندسی نظامی و نیروی هوایی ارتش توانست شمار زیادی از تروریست های داعش را به هلاکت رسانده و ۶۰ بمب کار گذاشته شده توسط تروریست ها در مناطق مختلف شهرک معتصم را کشف و خنثی کنند.

سرلشگر 'عماد الزهیری' فرمانده عملیات سامرا در این باره گفت: گروهک تروریستی داعش اقدام به بمب گذاری در بیمارستان ها، مدارس و شهربازی ها و خانه ها کرده بودند که نیروهای عراقی توانستند با کشف بمب های کار گذاشته شده، آنها را خنثی کنند.

الزهیری افزود: شهرک معتصم به طور کلی آزاد و از تروریست های داعشی پاکسازی شده و شهر سامرا نیز به طور کامل تحت کنترل نیروهای عراقی قرار دارد و هیچ گونه ناامنی در آن مشاهده نشده و زندگی طبیعی در آن جریان دارد. گروهک تروریستی داعش از خرداد گذشته بخش هایی از شمال وشمال شرقی عراق را به تصرف خود درآورده و مرتکب جنایات زیادی در عراق شده است.

منبع:ایرنا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین