عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۳۶۲۲
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۸
با حضور هیئتی از خادمان حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در دمشق، پرچم گنبد حرم بانوی کرامت به عتبات مقدسه حضرت زینب و حضرت رقیه سلام الله علیهما اهدا شد.
عقیق: مدیر امور رسانه و اطلاع رسانی آستان مقدس که در این مراسم حضور داشت، با اعلام این خبر گفت: این اقدام در راستای ایجاد تعامل و ارتباطات بیشتر بین آستان‌های مقدس حضرت فاطمه معصومه، حضرت زینب و حضرت رقیه (س) صورت گرفت.
حجت‌الاسلام روح الله فاطمی نسب، با اشاره به دیدار این هیئت از خادمان حضرت فاطمه معصومه (س) با مسئولان عتبه حضرت زینب و حضرت رقیه (س) گفت: بر اساس سفر انجام شده به دمشق، پرچم بارگاه حضرت فاطمه معصومه (س) بر روی مزار حضرت زینب و حضرت رقیه (س) قرار گرفت.
مدیر امور رسانه و اطلاع رسانی آستان مقدس کریمه اهل بیت (س) در ادامه با اشاره به اجرای مراسم خطبه خوانی حضرت فاطمه معصومه (س) در حرم پیام آور کربلا و حضرت رقیه (س) افزود: از دیگر اهداف اجرای این برنامه، اعلام حمایت خادمان حرم بانوی کرامت برای حفاظت از حرم های مقدس در دمشق است.
فاطمی نسب ادامه داد: گرچه امکان حضور فیزیکی برای دفاع از این حرم‌های شریف که در خطر هجمه گروه‌های تکفیری قرار دارد، نیست ولی دل‌ها و دعاهای ایشان همراه با مدافعان حرم‌های مقدس حضرت زینب و حضرت رقیه (س) است.



منبع:ایسنا
211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین