عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۳۵۵۲
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۲
مراسم عزاداری با مداحی حاج حسین سازور در هیئت رزمندگان حزب الله برگزار شد
کربلا را جهالت به وجود آورد. آن کسی که سر امام حسین را می برد جهل است. حسین مظهر عقلانیت است...

گزارش تصویری


عقیق: مراسم عزاداری روز اربعین در امامزاده سید ناصرالدین توسط هیئت رزمندگان حزب الله برگزار شد، در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین رضا اصلانی سخنرانی کرد و حاج حسین سازور به روضه خوانی پرداخت.

نکاتی از سخنان حجت الاسلام اصلانی را بخوانید؛

_ همه ائمه الگوهای آسمانی ما هستند. ما باید به این بزرگواران اقتدا کنیم. یعنی سیره عملی و علمی این بزرگواران را در زندگی خود پیاده کنیم. امام حسین بزرگترین فریادگر توحید است. امام حسین فدایی توحید و احیاء دین است. خمیرمایه دین هم قرآن کریم است. قرآن کنار امام حسین، و امام حسین کنار قرآن معنا پیدا می کند. این خط مشی بشریت تا قیام قیامت می باشد.

_ بشریت نباید از عترت و کتاب الله جدا شود. هرگاه بشریت از این دو جدا شد آسیب دیده است. امیر مؤمنان کتاب ناطق الهی است. مفسر قرآن علی(ع) می باشد. الگو بودن حسین و پیامبر باید زنده شود. الگوی ما قرآن و عترت و امام معصوم می باشد.

_ رسالت جهانی ما این است که تشیع را در دنیا با عقل و منطق جهانی کنیم. وظیفه و رسالت شیعی ما این است که ریشه جریان های انحرافی مقابل اهل بیت را بزنیم و آن ها را رسوا کنیم. باید شیعه بیدار باشد. شیعه باید خبیر و آگاه و بصیر و بینا باشد و بتواند قدرت تصمیم گیری داشته باشد.

_ یکی از کارهای تفکرات لیبرالی این است که مردم را معطل می کنند و نمی دانند چه باید انجام دهند. دلیل این موضوع این است که این ها دوست ندارند که اسلام حقیقی و واقعی شکل بگیرد. شیعه باید طوری باشد که ائمه به شیعه افتخار کنند.

_ کربلا را جهالت به وجود آورد. آن کسی که سر امام حسین را می برد جهل است. حسین مظهر عقلانیت است. ما باید جامعه خود و جامعه جهانی را از جهل نجات دهیم. دجالین و شیاطین ابزار آلات زیادی دارند و جهان را به سوی جهل پیش می برند. رسالت ما این است که ما باید قبل آنها بیداری اسلامی،بیداری قرآنی را به وجود بیاوریم.

_ هیئت ها باید طوری باشد که خروجی زیاد و بالا داشته باشند. جوانان ما باید به علم قرآن و احادیث و سیره پیامبر و اهل بیت آشنا باشند. فهم دینی خود را بالا ببریم. حدیث آگاهی و شناخت را بالا می برد. قرآن و نهج البلاغه بالاترین کتاب های ما می باشد. نباید از شناخت این کتاب ها غافل شویم. هیئت، مداح و روحانی باید مستقل باشد. در اصل شیعه باید مستقل باشد.

_ حسین الگو ما است. اگر واقعاً توکل به خدا و توسل به اهل بیت داشته باشیم، خود خدا و اهل بیت کارهای ما را درست می کند. حواسمان را خیلی باید جمع کنیم. رسالت تشیع این است که قرآن را گسترش دهیم.ما باید طوری کار کنیم که آقا امام زمان تشریف بیاورند.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
0
0
بابا کچلمون کردی لطفا آدر س هیات هم بزن
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین