عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۳۲۹۱
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۲
نوين كتاب گويا، در آستانه اربعين، آيين رونمايي از كتاب سخنگوي «فصل شيدايي ليلاها» اثر سيد علي شجاعي را برگزار مي‌كند.
عقیق: نوين كتاب گويا، در آستانه اربعين، آيين رونمايي از كتاب سخنگوي «فصل شيدايي ليلاها» اثر سيد علي شجاعي را برگزار مي‌كند.
اين كتاب صوتي با آهنگسازي و تنظيم مهدي زارع و با صدا و روايت مصطفي رحماندوست، شاهين علايي نژاد، احسان چريكي، غلامحسين مراقبي، غلام بابوته و مسعود ميرزايي منتشر شده است.
كتاب صوتي «فصل شيدايي ليلاها» كه روايت هفت راوي است از حركت حضرت حسين (ع)، چه در كنار و چه در مقابل؛ با به كار بستن همه امكانات مديوم كتاب گويا، تلاش كرده تا روايتي شنيدني را در اختيار مخاطب بگذارد.
اين مراسم با حضور رضا اميرخاني، ساعد باقري، بهزاد بهزادپور، سهيل محمودي، مريم مه نگار؛ و نويسنده و آهنگساز و راويان اثر؛ روز چهارشنبه ۱۹ آذر از ساعت ۱۶ الي ۱۸ در سالن همايش‌هاي كتابخانه ملي برگزار خواهد شد.
«و ما هفت تن بوديم، براي برافروختن، برنشاندن و سوختن در ميان آتشي تا به ابد فروزان. هفت نفر از هزاران. از آن آتشگاه، ققنوساني تا ملكوت پرگشودند و خاكستراني تا به هميشه تاريخ نفرين شده ماندند كه امروز، ما هفت تن، ققنوس و خاكستر، با همان دستار و كردار، طنين هزارباره و نامكرر آن واقعه بزرگ را به روايت نشسته­‌ايم كه:

مظلمه خون كيست اين همه كشتارها
چيستي اي ملك ري
فتنه­‌گري تا به كي
اين همه مفتي و شيخ
اين همه قاضي شريح
چند برادر كشي
لذت كافركشي
بغض قلم را شكست
آتش باور كشي
كيست كه عبرت برد زين همه تكرارها»


منبع:حج
211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین