عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۲۹۰۹
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۰۷:۰۲
گروه بین المللی همخوانی و تواشیح «لیله القدر» همراه با زائران حرم سیدالشهداء(ع) در مراسم پیاده روی کاروان حسینی از نجف تا کربلا حضور خواهد داشت و برنامه‌های مختلفی اجرا خواهد کرد.
عقیق:به مناسبت اربعین سالار شهیدان گروه بین المللی «لیله القدر» همنوا با کاروان حضرت زینب کبری سلام‌الله علیها دربزرگ‌ترین همایش بشریت در مسیر زائران پیاده از نجف تا کربلا، به اجرای برنامه تواشیح و همسرایی با عنوان «اندوه خورشید» به 3 زبان (فارسی، عربی و انگلیسی) با توجه به حضور زائران از کشورهای مختلف که با عشق و محبت خالصانه پای در این مسیر گذارده با مضامین اربعین شهدای دشت کربلا، عشق و فداکاری حسینی، شجاعت و دینداری و اقتدار زینبی سلام‌الله علیها با موسیقی و بدون موسیقی می‌پردازند.

همچنین برای نخستین بار مقتل خوانی و قرائت زیارت عاشورا و زیارت اربعین و گزیده خطبه حضرت زینب سلام‌الله علیها بصورت جمعی از دیگر برنامه‌های گروه بین المللی لیله القدر می‌باشد.

گروه بین المللی لیله القدر از سال 1372 تشکیل و تا به حال در راستای ترویج فرهنگ اسلامی و ایرانی به بیش از 22 کشور جهان عزیمت و به 11 زبان به اجرای برنامه پرداخته است.

اعضای اعزامی گروه بین المللی لیله القدر به سرپرستی صالح دریایی فرد عبارتند از:«صادق دریایی فرد، صابر دریایی فرد، سعید طلایی فرد، وحید اختری، حمید رضا حدادی و محمد جعفری».

منبع:تسنیم

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین