عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۲۸۲۲
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۷
با سخنرانی امام جمعه موقت تهران برگزار می شود:
گرامیداشت اسوه صبر، تقوا و ایمان حضرت آیت الله حاج شیخ محمدرضا مهدوی کنی، رییس فقید مجلس خبرگان رهبری، سرپرست حوزه علمیه مروی و رییس دانشگاه امام صادق (ع) سه شنبه 11 آذر برگزار می شود.
عقیق:گرامیداشت مقام شامخ شخصیت عظیم و اسوه صبر، تقوا و ایمان حضرت آیت الله حاج شیخ محمدرضا مهدوی کنی رییس مجلس خبرگان رهبری، سرپرست حوزه علمیه مروی و رییس دانشگاه امام صادق (ع) سه شنبه 11 آذر در مسجد جلیلی برگزار می شود.

در این مراسم، آیت الله موحدی کرمانی، امام جمعه موقت تهران به ایراد سخن می پردازد.بنا بر این گزارش، این مراسم بعد از نماز مغرب و عشا برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است، حضرت آیت الله محمدرضا مهدوی کنی (ره) نخستین امام جماعت این مسجد بوده و ضمن اشاعه فرهنگ اسلامی این مسجد را به یکی از کانون های اصیل انقلاب اسلامی مبدل کرده بودند به طوری که بسیاری از شخصیت های علمی و حوزوی مانند آیت الله ضیاءالدین نجفی تهرانی، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود مجد در این مسجد با اندیشه های امام خمینی (ره) آشنا شده و به کانون انقلاب پیوستند.

علاقه مندان برای حضور در این مراسم می توانند به آدرس خیابان انقلاب، نرسیده به میدان فردوسی، خیابان ایرانشهر، مسجد جلیلی مراجعه نمایند.

منبع:شبستان

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین