عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۲۷۸۹
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۱
برنامه حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در پایان هفته، شامل سخنرانی ها و مراسمات، اعلام شد.
عقیق: بر اساس برنامه اعلام شده در هفته جاری؛ سخنرانی حرم مطهر همه روزه قبل از نماز ظهر با حضور حجج اسلام والمسلمین مدرسی و شاهرودی برگزار می‌‌شود.

بر اساس این گزارش، در این هفته، ویژه برنامه زمزم معرفت همه روزه یک ساعت و نیم مانده به اذان مغرب در موضوعات مختلف اعتقادی، مهدویت، احکام و... با حضور اساتید برجسته حوزه علمیه قم در شبستان امام خمینی(ره) برگزار می گردد.

دعای توسل همچون هفته های گذشته در شامگاه سه شنبه، 11/9/93 توسط هیئت جانبازان قم برگزار و دعای کمیل در روز پنجشنبه 13 آذرماه جاری بعد از نماز عشا با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین صدیقی، امام جمعه موقت تهران و مداحی حاج سید مهدی میرداماد در شبستان بزرگ امام خمینی(ره) قرائت می گردد.

زیارت جامعه این هفته پنجشنبه، ساعت 21:30 توسط حجت الاسلام والمسلمین شهیدی و دعای ندبه نیز در صبح روز جمعه، 14/9/93 با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین اسکندری و مداحی سید مهدی میرداماد قرائت می  شود.

خاطرنشان می شود؛ آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته قم به امامت حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی در حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها برگزار می گردد.

منبع:حوزه

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین