عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۲۶۰
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۱ - ۰۹:۰۰
در بیست وششمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی، مقالاتی با موضوعات‌"پیامبر اعظم(ص) و هویت واحد اسلامی، وحدت اسلامی و افق‌های پیش‌رو و بیداری اسلامی و ترویج آن"ارائه می‌شود.
عقیق:جشن پیامبر اعظم و مراسم روز جهانی رسول خدا محمد مصطفی(ص) در اولین جمعه هفته وحدت ۶ بهمن و بیست‌و ششمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی ۸ و ۹بهمن از سوی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در تهران برگزار می‌شود.
 
 بیست وششمین‌کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی با موضوع" پیامبر اعظم(ص) نماد هویت امت واحده اسلامی" در تهران برپا می‌شود که درآن اعضای مجمع عمومی مجمع تقریب و جمعی از متفکران و اندیشمندان از۵۶ کشور‌جهان ‌از جمله‌ مالزی، ‌روسیه، ‌اندونزی،‌عراق، ‌لبنان،‌ عربستان، ‌تایلند، الجزایر، انگلستان،آمریکا، استرالیا، دانمارک،تونس، قطر،چین، یمن،مصر ودیگر کشورها حضور دارند. 

در بیست وششمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی، مقالاتی با موضوعات‌"پیامبر اعظم(ص) و هویت واحد اسلامی، وحدت اسلامی و افق‌های پیش‌رو و بیداری اسلامی و ترویج آن"ارائه می‌شود. 

همچنین شیوه‌های گسترش فرهنگ وحدت و تقریب در میان مسلمانان،برجسته‌سازی نقش"اهداف عالیه اسلامی در وحدت امت،‌نقش قانون اساسی کشورهای اسلامی در تحکیم وحدت هویت اسلامی،نقش عشق و مودت به پیامبر اکرم(ص) و اهل بیت(ع) در شکل‌دهی هویت اسلامی، نقش زنان در اشاعه فرهنگ وحدت و تقریب، نمودهای وحدت در تمدن اسلامی از موضوعات مورد بحث اندیشمندان شرکت‌کننده در این کنفرانس بین‌المللی است. 

نقش رسانه‌های غربی و تلاش‌های استکبار جهانی علیه بیداری اسلامی،نقش روحیه مقاومت در شکل‌دهی وحدت هویت اسلامی،نقش رسانه‌ها در اشاعه فرهنگ وحدت،نقش جوانان در ترویج بیداری اسلامی، عناصر هویت اسلامی در قرآن و سنت و ارزیابی مواضع غرب و محافل بین‌المللی نسبت به پیامبر اکرم(ص) از دیگر موضوعات مورد بحث از سوی متفکران و اندیشمندان است.


منبع: خبرگزاری تقریب
کد خبرنگار 211007

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین