عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۲۳۹۲
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۹
در هفته بسیج
جمعی از مداحان اهل بیت(ع) به مناسبت هفته بسیج و به همت سازمان بسیج مداحان به آسایشگاه خیریه کهریزک می‌روند.
عقیق:همزمان با هفته بسیج جمعی از مداحان اهل بیت(ع) به همراه مسئولان و مدیران سازمان بسیج مداحان به آسایشگاه خیریه کهریزک می‌روند، این دیدار روز شنبه هشتم آذر ماه از ساعت 9 تا 11 صورت می‌گیرد.

به گزارش فارس، بسیج مداحان در راستای ضرورت انسجام و ساماندهی مداحان کشور به عنوان یکی از اقشار مهم و تأثیرگذار بر روی اعتقادات و فرهنگ عمومی جامعه و با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری در مورد مقابله با تهاجم فرهنگی و حضور مقتدرانه بسیجیان در عرصه جنگ نرم و لزوم تبلیغ و گسترش فرهنگ اهل بیت(ع) در لایه‌های مختلف در دی ماه سال 1387 تأسیس شده است.

برگزاری دوره‌ها و کارگروه‌های مختلف آموزشی و تخصصی ویژه مداحان اهل بیت(ع) در سراسر کشور، برگزاری گردهمایی‌ها ونشست‌های مختلف بصیرت‌افزایی، اخلاقی و معرفتی، تخصصی و تولید کتب شعر و لوح فشرده سبک آن به مناسبت‌های مختلف محرم، صفر، فاطمیه، ماه رمضان و ... از جمله فعالیت‌های بسیج مداحان است.

یدالله بهتاش رئیس شورایعالی، ماشاءالله عابدی جانشین شورایعالی، حجج اسلام مهدی طائب و جواد محمد زمانی، غلامرضا سازگار، صادق آهنگران و سعید حدادیان از جمله اعضای شورایعالی بسیج مداحان هستند.


منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین