عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۱۶۵۶
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۰۷:۴۶
حجت الاسلام والمسلمین نوچمنی گفت: مداحان و ذاکران اهل بیت (ع) در بیان معارف اهل بیت (ع) به متون اصیل متعهد باشند.
عقیق: حجت الاسلام والمسلمین شیخ قاسمعلی نوچمنی، استاد حوزه و دبیر کل جبهه حامیان ولایت در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد. وی با اشاره به اینکه برای ترویج و تبیین معارف الهی باید متعهد به متون اصیل بود، گفت: متاسفانه گاهی مشاهده می شود برخی از مداحان و ذاکران مطالبی را بیان می کنند که بنیان درستی ندارد.

امام جماعت مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهرک غرب افزود: مقام معظم رهبری در یکی از خطبه های نماز جمعه در ایام محرم در هنگام روضه خوانی مقتل سید بن طاووس را باز کرده و از روی آن مقتل می خواندند. وی در همین ارتباط افزود: مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله امام خامنه ای با این عمل شان به طلبه، روحانی، مداح و ذاکر اهل بیت (ع) یاد دادند که باید در معارف و مصائب اهل بیت (ع) دقت بسیار نمود.

دبیر کل جبهه حامیان ولایت ادامه داد: ایجاد شور و هیجان در میان عزاداران حایز اهمیت می باشد اما نباید از شعور غافل ماند. وی در پایان خاطرنشان کرد: دشمن درصدد سوءاستفاده از حرکات و گفتار نیروهای متدین و حزب اللهی است لذا باید این نیروها در تمامی امور از جمله هیئات مذهبی نهایت دقت و توجه را مبذول داشته باشند.

منبع:شبستان

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین