عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۱۶۴۲
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۷
همسر شهید بابایی گفت: مادر خلبان سرلشگر شهید بابایی از اعتقادات دینی قوی برخوردار بودند که توانستند فرزندانی همچون شهید بابایی را تربیت کنند.
عقیق: صدیقه حکمت در مراسم دیدار سردار انصاری قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور به همراه مدیرکل و معاونان بنیاد شهید قزوین از خانواده و بازماندگان مادر سرلشگر خلبان شهید عباس بابایی، اظهار کرد: قدر بزرگان خانواده را باید دانست چراکه نبود آن‌ها در خانه برای اعضای خانواده سنگین و دشوار است.

وی با بیان اینکه وجود بزرگان در خانه نعمت است، افزود: اعضای خانواده تا آخرین دقایق عمر بزرگترها تلاش می‌کنند تا بتوانند با مراقبت کردن از آن‌ها، بیشتر در کنارشان حضور داشته باشند.

همسر خلبان سرلشگر شهید بابایی عنوان کرد: همه ما باید قدر بزرگترها به ویژه والدین را بدانیم، زیرا انسجامی که در خانه وجود دارد با نبودنشان از بین می‌رود.

رئیس سابق شورای اسلامی شهر قزوین افزود: البته این موضوع در خانواده شهید بابایی نیست و همه فرزندان مادر خلبان سرلشگر شهید بابایی به نحو شایسته‌ای در حفظ این انسجام تلاش می‌کنند.

حکمت از حضور سردار انصاری قائم مقام بنیاد  شهید و امور ایثارگران کشور و نادر نصیری مدیرکل و معاونان بنیاد استان قزوین تشکر کرد و از خدمات بنیاد شهید قزوین در ارائه خدمت‌رسانی به خانواده شهید بابایی تشکر کرد.

همسر خلبان سرلشگر شهید بابایی در پایان یادآور شد: به امید خدا، روح شهید خلبان سرلشگر شهید بابایی و مادرش با شهدای کربلا محشور باشد.

منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین