عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۱۳۳۱
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۳
بنیاد فرهنگی مهدی موعود(ع) برگزار می کند؛
مرحله هشتم مسابقه کتابخوانی گفتمان انتظار با محوریت کتاب "از فرات تا فرات" ویژه ماه محرم ازسوی معاونت طرح و برنامه بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(ع) برگزار می‌شود.
عقیق:مرحله هشتم مسابقه کتابخوانی گفتمان انتظار با محوریت کتاب "از فرات تا فرات" تالیف گروهی از پژوهشگران ویژه ماه محرم ازسوی معاونت طرح و برنامه بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) درحال برگزاری است.

این مسابقه، که نخستین دوره آن همزمان با نیمه شعبان سال گذشته با کتاب "نوید امن و امان" آغاز شد، با کتاب‌های انتظار در بهار قرآن، نینوا و انتظار تاملی نو، نور علی نور، زندگی مهدوی، شرح دعای افتتاح و پیرامون معرفت امام به کار خود ادامه داد.

براساس این گزارش، این کتاب ها به صورت رایگان در اختیار مخاطبان علاقمند به موضوعات مهدوی قرار گرفته و بیش از 10 هزار نفر در این مسابقات شرکت کرده اند. به  14 نفر از برگزیدگان این مسابقه به قید قرعه هدیه یک میلیون ریالی اهدا می شود که همزمان با جشن نهم ربیع‌الاول ١٤٣٦ اعلام می شود.

مدت زمان شرکت در این مسابقه تا پایان آذر ماه 1393 است و عزیزان علاقمند به مباحث مهدویت می توانند در این مسابقه بزرگ معرفتی شرکت کنند. همچنین نتایج رسیدگی به پاسخ‌های مسابقه در صفحه‌شخصی تمام شرکت‌کنندگان درج می شود.

شایان ذکر است، فایل PDF کتاب برای مطالعه علاقمندان شرکت در مسابقه، در پورتال جامع مهدویت به نشانی اینترنتیmahdaviat.ir  قابل دریافت است.

منبع:شبستان

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین