عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۱
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۶
هلالی در این گفتگو به مسائل مختلفی از زندگی خودش پرداخته است.
به گزارش "عقیق"  ،  هفته نامه یکشنبه در شماره جدید خود به سراغ عبدالرضا هلالی رفته و گفتگوی مفصلی با او کرده است.
هلالی در این گفتگو به مسائل مختلفی از جمله زندگی خودش ، اصول مداحی ، نحوه اداره هیات و... پرداخته است.
برای خواندن این گفت و گوی جذاب ،  هفته نامه یکشنبه را از روزنامه فروشی ها تهیه کنید.
در ابتدای این گفتگو آمده است:
عبدالرضا هلالی زمانی به عنوان یکی از ستاره های زندگی «من» مطرح بود و هنوز هم از محبوب ترین شخصیت های زندگی «من» به شمار می رود ، این «من» را می توانید به خیلی از جوان ها و نوجوان هایی که جمعه شب ها به هیات الرضا می روند تعمیم دهید . بعضی از آنها اینقدر هلالی را دوست دارند که شبیه او لباس می پوشند و حتی ریش هایشان را هم به سبک او اصلاح می کنند .
او حالا دیگر یک الگوی تمام عیار برای هم سن و سال های خودش محسوب می شود و به شدت هم زیر ذره بین است.
هلالی شاید تنها مداحی است که بعد از به شهرت رسیدن سختی های زیادی را متحمل شد. از کتک خوردن های چندباره بگیرید تا انتشار فیلم خانوادگی اش . اما او همچنان بر مداحی و نوکری اهل بیت (ع) اصرار دارد و انگار هیچ وسیله ای نمی تواند مانع حرکتش شود. شاید بعد از حواشی که چند سال پیش برای رضا ایجاد شد خیلی ها فکر می کردند دیگر جلسات هلالی شلوغ نمی شود و جمعیت چند هزار نفره ای که هر هفته به هیات او می رفتند کاهش خواهد یافت اما نه تنها هیات او خلوت نشد بلکه روز به روز بر تعداد افراد حاضر در جلسات هیات الرضا(ع) افزوده شد.
این شاید به خاطر توکل رضا باشد، یک بار ، آن اوایل که حواشی اش شروع شده بود گفت: فرموده اند «تعز من تشاء و تذل من تشاء» خدا هرکه را بخواهد عزیز می کند و هرکه را بخواهد ذلیل ، عزت و ذلت دست خداست ، ما کار خودمان را انجام می دهیم ...و این یعنی توکل و ایمان که به نظر می رسد همین دو فاکتور مهم هم باعث شد عبدالرضا هلالی که حالا 31 ساله است دوباره به روزهای اوج برگردد .گفت و گوی ما با هلالی در شرایطی انجام شد که رضا سیاه پوش ایام فاطمیه بود...


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حسین محمدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
0
3
شمار خیلی دو ست دارهم
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین