عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۰۹۱۶
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۴
صبح روز دهم در حسینیه لباس فروش ها
کم کاری‌ها ،نقصانها وجود دارد ولی اصل چیز دیگری است اصل زیر پرچم ابی عبدالله(ع)بودن است ، تمام دنیا برعلیه کشور و ملت فعالند بخاطر اینکه زیر پرچم اهل بیت(ع) نباشیم.
عقیق: مراسم عزاداری در صبح دهمین روز محرم با سخنرانی و مداحی حاج منصور ارضی در حسینیه لباس فروشهای تهران برگزار شد.


گزیده ای از سخنان حاج منصور ارضی که شامل شرحی بر دعای «زیارت جامعه ائمة المومنین» است را بخوانید؛

عرض کردیم برنامه ای ریختند پول خمس را که باید به خاندان رسول الله (ص)می‌رسید، به دست امیرالمومنین علیه السلام می‌رسید، به مصرف طلقاء و فجار و فساق رساندند "  ابْتَاعُوا بِخُمْسِکُمُ الْخُمُورَ وَ صَرَفُوا صَدَقَاتِ الْمَسَاکِینِ إِلَى الْمُضْحِکِینَ وَ السَّاخِرِینَ " و " أَبَاحَتِ الْخُمُسَ لِلطُّلَقَاءِ " در واقع این طور شد پول خمس را به دست کفار رساندند " سَلَّطَتْ أَوْلادَ اللُّعَنَاءِ عَلَى الْفُرُوجِ وَ الدِّمَاءِ وَ خَلَّطَتِ الْحَلالَ بِالْحَرَامِ " کسانی که در قرآن مورد لعنت قرار گرفته بودند و افرادی که در زمان پیامبر(ص) مقامی در جامعه اسلامی نداشتند بر جان و مال و ناموس دین تسلط یافتند و حلال خدا را حرام کردند یعنی بر ضد دعایی که پیامبر(ص) برای اصحابشان داشتند و ما هم قبل نماز شب می‌خوانیم عمل کردند " اللَّهُمَّ اقْسِمْ لَنَا مِنْ خَشْیَتِکَ .... وَلَا تُسَلِّطْ عَلَیْنَا مَنْ لَا یَرْحَمُنَا " نمونه بارز نبودن ترحم همین داعشی‌ها هستند، چه کارهایی که نمی‌کنند و زنها را در بازار می‌فروشند چه بلایی برسر سوریه و عراق آوردند ، توجه کنید ادعای ما این است حلال و حرام را با هم در آمیختند تا بتوانند اهل بیت(ع) را توسط مردم از میان بردارند " رَخَّصَتْ لِأَهْلِ الشُّبْهَةِ فِی قَتْلِ أَهْلِ بَیْتِ " کار را به جایی رساندند کسی را که ایمان داشتند می‌کشتند! ایمان چیست؟! ، شرب خمر داشته باش، ربا بخور و با جان و خون مردم بازی کن ، اسلام چیست؟ ، همین حرفهایی که هزاران شبکه ماهواره می‌زنند تا باور نداشته باشی خودت بر حقی ، آنچه داری بر حق است ، جمهوری اسلامی بر حق است ! بله کم کاری‌ها ،نقصانها وجود دارد  ولی اصل چیز دیگری است اصل زیر پرچم ابی عبدالله(ع)بودن است ، تمام دنیا برعلیه کشور و ملت فعالند بخاطر اینکه زیر پرچم اهل بیت(ع) نباشیم!

" هَدَمَتِ الْکَعْبَةَ " کعبه ناموس دین اسلام بود در آن جنگ سپاه یزید کعبه را آتش زدند با اسب به بیت الله الحرام آمدند شرب خمر کردند ومن شرم دارم بگویم در آنجا چه کردند ، و قبل از آن در ماجرای " حَرّه " غارت کردند و به سه هزار دختر مهاجر وانصار تجاوز کردند وقتی می‌گوییم برای جامعه مومنین دعا کنیم یعنی برای همه فرزندان این جامعه دعا کنید ، برای کم حجاب و بد حجاب و معتاد و گرفتار و حتی بدتر از آنها " أَبْرَزَتْ بَنَاتِ الْمُهَاجِرِینَ وَ الْأَنْصَارِ لِلنَّکَالِ وَ السَّوْرَةِ [وَ السَّوْءَةِ] وَ أَلْبَسَتْهُنَّ ثَوْبَ الْعَارِ وَ الْفَضِیحَةِ " آنها قصد داشتند با ترویج بی عدالتی و سخت کردن زندگی بر تن ناموس مردم لباس ننگ و عار بپوشانند خلاصه منظور این است می‌خواهند زن وبچه مسلمانان را بکشانند به فساد، شما شرح این موضوع را بخوانید می‌فهمید لباس بد بختی تن زن وبچه مسلمانان کردند یعنی چه ؟ دقت کن با خانواده ات مهربان‌تر باش قدر بدانید این روزها و این جامعه را که در آن هستیم.

" رَخَّصَتْ لِأَهْلِ الشُّبْهَةِ فِی قَتْلِ أَهْلِ بَیْتِ الصَّفْوَةِ وَ إِبَادَةِ نَسْلِهِ وَ اسْتِیصَالِ شَأْفَتِهِ " فرصت دادند به اهل شبه تا در قتل اهل بیت(ع) شرکت کنند ، نمونه بارزش همین "ابن زیاد" بود ببینید  با چنین افرادی می‌خواستند نسل پیامبر(ص) را ریشه کن کنند و از مقام خودشان پایین بکشانند.

 " وَ سَبْیِ حَرَمِهِ وَ قَتْلِ أَنْصَارِهِ وَ کَسْرِ مِنْبَرِهِ وَ قَلْبِ مَفْخَرِهِ وَ إِخْفَاءِ دِینِهِ وَ قَطْعِ ذِکْرِهِ یَا مَوَالِیَّ " به خاندان ایشان بی احترامی می‌کردند یارانشان را می‌کشتند منبرشان را با برگرداندن آنچه باعث فخر است و پنهان کردن دین در قلبها نابود می‌کردند، یعنی کسی قدرت نداشت نام امیرالمومنین(ع) را ببرند. در ایران هم همین بود مگر می‌گذاشتند در زمان رضاخان قلدر کسی برای امام حسین علیه السلام سینه بزند، پدر ما می‌گفت می‌رفتیم زیر زمین خانه سینه می‌زدیم مثل همین  بساطی که در بحرین است در ایران هم بود منتهی به همت خون شهدا این بساط بر چیده شد این از خون پاک شهدا است .

 حالا ما مظلوم‌تریم ، ما گرفتار تریم یا اهل بیت(ع) ؟



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین