عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۰۰۳۷
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۶
مراسم بزرگداشت حضرت قاسم ابن الحسن(ع) روز شنبه مورخ 10/8/93 مصادف با هفتمین روز ماه محرم الحرام از ساعت 9:30 الی 11:30با حضور14 هزار دانش آموز عاشورایی در میدان امام حسین(ع) شهر تهران برگزار می شود.
عقیق: در این اجتماع بزرگ که به همت واحد نوجوانان و جوانان عاشورایی هیات رزمندگان اسلام و  با همکاری معاونت پرورشی سازمان آموزش و پرورش شهر تهران، شبکه دو سیما و شهرداری تهران برگزار خواهد شد، جوانان و نوجوانان عاشورایی و بسیجی با آرمانهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت خواهند نمود و همگی با هم شعار ”هیهات من الذله" و "لبیک یا حسین" را سر خواهند داد.

مراسم سوگواری «احلی من العسل» به منظور تجلیل از شهدای نوجوان کربلا به ویژه حضرت قاسم ابن حسن (ع) به عنوان یکی از یاران نوجوان سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) در روز عاشورا ، طی چند سال گذشته در چند استان کشور برگزار شده است.

این برنامه در سال جاری در هفتمین روز محرم الحرام (10 آبان ماه) در سطح تمامی شهرها و استانهای کشور بطور همزمان برگزار و در برخی از نقاط به صورت زنده و مستقیم از شبکه های ملی و استانی پخش خواهد شد.

شایان ذکر است طبق برنامه ریزی از سالهای گذشته دبیرخانه ای جهت هماهنگی و برنامه ریزی برای برگزاری هر چه باشکوه تر این مراسم در سراسر کشور، با مشارکت هیات رزمندگان اسلام، گروه معارف شبکه دو سیما، معاونت قرآن و عترت وزارت آموزش و پرورش ، سازمان بسیج دانش آموزی ، سازمان اوقاف و امور خیریه و سازمان تبلیغات اسلامی تشکیل شده است که تا به امروز سه جلسه هماهنگی و برنامه ریزی آن برگزار شده است.

 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین