عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۷۹۷۵
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۹
مديركل عتبات سازمان حج و زيارت از آغاز دور جديد سفرهاي عتبات عاليات ازچهارم مهرماه خبر داد و اعلام كرد: اعزام كاروان‌هاي زميني به عتبات مجدداً از ششم مهرماه از سر گرفته مي‌شود.

عقیق:«محسن نظافتي» مدير كل عتبات سازمان حج وزيارت گفت: اعزام‌هاي اين دوره عتبات ازچهارم مهرماه آغاز مي‌شود و تا دهم آذرماه ادامه خواهد داشت.

وي در اين باره افزود: اعزام‌هاي هوايي عتبات از
۱۷ فرودگاه كشور انجام مي‌گيرد و مشتاقان زيارت عتبات ديگر استان‌هاي كشور در دوره جديد مجدداً مي‌توانند بصورت زميني به عتبات اعزام شوند.

مديركل عتبات سازمان حج و زيارت از افزايش
۱۵۰ درصدي اعزام‌ها در ايام عرفه و عيد غدير خبر داد و تصريح كرد: ظرفيت كاروان‌هاي اعزامي به عتبات براي روز عرفه تكميل شده لكن ثبت نام در كاروان‌هاي ديگر ايام همچنان ادامه دارد.

اين مقام مسئول در سازمان حج و زيارت هزينه سفرهاي زميني عتبات را از
۹۸۰ هزار تومان تا يك ميليون و ۶۰ هزار تومان و هزينه سفرهاي هوايي عتبات را از يك ميليون و ۲۰۰ هزار تا يك ميليون و ۳۶۰ هزار تومان اعلام كرد.

وي همچنين در خصوص هزينه سفرهاي
۳ و ۴ روزه عتبات گفت: هزينه سفرهاي ۳ روزه در اين دوره يك ميليون و ۲۰ هزار تومان و هزينه سفرهاي ۴ روزه يك ميليون و ۱۰۰ هزار تومان مي‌باشد.

شايان ذكر است زائراني كه در دوره جديد پيش ثبت نام‌هاي عتبات شركت كرده و در قرعه كشي پذيرفته شده اند، مي‌توانند با مراجعه به سامانه
atabat. haj. ir  نسبت به انتخاب كاروان و قطعي نمودن ثبت نام خود اقدام نمايند.


منبع:حج

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین