عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۷۴۳۴
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۲
رئیس ستاد اقامه نماز کشور با بیان اینکه نخبگان روستایی می توانند با بهره گیری از ارزشهای دینی، روستاهای خودشان را به بهترین وجه رونق دهند، گفت: توسعه عبادت در روستاها بهترین راه پیشرفت در عرصه فرهنگی و اقتصادی کشور است.
عقیق: حجت الاسلام محسن قرائتی، رئیس ستاد اقامه نماز کشور، در مراسم افتتاحیه سومین کنگره نخبگان روستایی و عشایر کشور با بیان اینکه همه موفقیت ها در علم آموزی نیست چرا که برخی از علوم ضد اهداف فطری انسان است، اظهار داشت: اگر می خواهید روستاها توسعه یابد باید با ترویج ارزشها و معارف دینی زمینه رشد را فراهم کنید.

وی افزود: ترویج فرهنگ قرآن و گسترش مفاهیم دینی و عمل به این دستورات الهی انسان را از منجلاب دنیوی نجات می دهد پس شما نخبگان می توانید با بهره گیری از غنی ترین منبع دین مبین اسلام اساسی ترین راهکار های پیشرفت را در روستاهایتان بکار بگیرید.

حجت الاسلام قرائتی با اشاره به اینکه صید ماهی از دریا، سخت تر از صید ماهی از استخر است، تصریح کرد: شما نخبگان روستایی می توانید با جذابیت ایمان جوانان ونوجوانان را به کار بگیرید و در راستای آبادانی محل تان گام های موثری بردارید.

این استاد حوزه و دانشگاه افزود: شما نخبگان روستایی با ابتکارات جدید و با محوریت توسعه روستا در عرصه فرهنگ و اقتصاد تلاش کنید تا به نتایج خوبی دست پیدا کنید.

رئیس ستاد اقامه نماز کشور با بیان اینکه نخبگان روستایی می توانند با بهره گیری از ارزشهای دینی روستاهای خودشان را به بهترین وجه رونق دهند، گفت: توسعه عبادت در روستاها بهترین راه پیشرفت در عرصه فرهنگی و اقتصادی کشور است.

 وی افزود: هر خطی که ریشه اش در قرآن نیست از زندگی خود قیچی کنید چرا که فعالیت بدون الگوگیری از قرآن بی فایده است.

حجت الاسلام قرائتی با اشاره به اینکه امروز انجام یک نهضت در ازدواج آسان در روستاها ضروری است، تصریح کرد: امروز مشکل اصلی مملکت ما، جوهر نداشتن برخی از مسئولین برای کار است.

وی افزود: در کارهای فرهنگی و اقتصادی در عرصه توسعه روستاها از ظرفیت خود روستاها بهره بگیرید و با بکارگیری جوانان و نوجوانان باب توسعه و پیشرفت روستایتان را باز کنید.

منبع:شبستان

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین