عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۶۸۳۲
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۱:۳۲
امام جمعه موقت شیراز گفت: كسي كه سبك زندگي خود را يك سبك رضوي و امام رضايي قرار داده بايد يك منتظر واقعي باشد و زمينه حكومت عدل حضرت مهدی(عج) را فراهم كند

عقیق:حجت الاسلام سید ابوفاضل رضوي اردكاني،با تبریک ایام دهه کرامت اظهار کرد: امام رضا(ع) مدت سه سال در ایران بودند و همین امر زمینه‌ای شد تا مردم ایران با این امام بزرگوار و اهل بیت پیامبر(ص) آشنا شوند.

وی با اشاره به مناظره‌های علمی امام رضا(ع) گفت: این گفتمان و مناظره‌ها سبب شد که سبک زندگی رضوی آشکارتر شود و استفاده از رهنمودهای امام هشتم(ع) برای زندگی به سبک دینی ضروری است.

حجت الاسلام رضوی اردکانی بیان کرد: طلاب و روحانیون جوان بايد ابعاد زندگيشان بر اساس خلق و خوي امام هشتم باشد و هم خودشان در زندگي به كار گيرند و هم به بقيه منتقل كنند.

امام جمعه موقت شیراز افزود: كسي كه سبك زندگي خود را يك سبك رضوي و امام رضايي قرار داده بايد يك منتظر واقعي باشد و زمينه حكومت عدل حضرت مهدی(عج) را فراهم كند و امام رضا (ع) نیز فرمودند که اوست كه خواهد آمد و كارها را سامان مي‌دهد.

حجت الاسلام رضوی اردکانی خاطرنشان کرد: از ویژگی‌های اخلاقي امام رضا(ع) اين بود كه فرهنگ سعه صدر را به ديگران معرفي مي‌كرد  و حتي با زيردستان خود مهرباني مي‌كرد و ما با استفاده از اين ویژگی‌ها مي‌توانيم در زندگي موفق باشيم.

 

 منبع:حوزه

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین