عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۵۷۳۰
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۷:۱۷
برنامه‌های هفتگی حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) شامل دعا، مناجات، سخنرانی و... در هفته نخست شهریور ماه اعلام شد.
عقیق:براساس برنامه های هفتگی حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س)، ویژه برنامه "زمزم معرفت" در هفته جاری یک ساعت و نیم مانده به اذان مغرب با حضور اساتیدی چون حجج اسلام تراشیون، وحیدپور، ظهیری، عباسی، ملکی و یوسفیان برگزار می شود. در این برنامه مباحثی پیرامون تربیت فرزند،‌ احکام کاربردی، اخلاقی تربیت خانواده،‌ قرآن، اعتقاد و مهدویت مطرح می گردد.

 سخنرانی‌ حجج اسلام والمسلمین ماندگاری، فلاح زاده،‌ حسینی قمی، رفیعی،‌ میرباقری و ماندگاری،  در طول ایام هفته، بعد از نماز مغرب و عشا از دیگر برنامه های بارگاه ملکوتی کریمه اهل بیت(س) اعلام شده است.

برگزاری آیین معنوی دعای توسل این هفته حرم مطهر توسط هیئت جانبازان استان قم در روز سه‌شنبه بعد از نماز مغرب و عشا و زیارت عاشورا نیز پنجشنبه،‌ بعد از نماز صبح با سخنرانی حجت‌الاسلام مؤمنی و مداحی حاج سید مهدی میرداماد در مسجد اعظم، نیایش صبحگاهی همه روزه بعد از نماز صبح توسط حجت‌الاسلام قدرتی و بیان احکام و احادیث توسط حجت‌الاسلام جمشیدی قبل از اذان مغرب از دیگر برنامه های می باشد.

  مراسم دعای کمیل این هفته نیز پنجشنبه بعد از نماز مغرب و عشا با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین میرباقری و مداحی حاج سید مهدی میرداماد برگزار می‌شود. همچنین قرائت زیارت جامعه کبیره توسط حجت‌الاسلام شهیدی در ساعت 23 شب جمعه، از دیگر برنامه‌های هفته جاری حرم مطهر به شمار می رود.

نماز عبادی – سیاسی جمعه این هفته قم نیز  به امامت آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری، مدیر حوزه های علمیه کشور، در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) اقامه خواهد شد.

منبع:حوزه

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین