عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۴۷۷۳
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۱
سازمان دارالقرآن کشور بانک جامع اطلاعات شخصیتهای قرآنی کشور را تا پایان شش ماهه اول امسال تهیه و آماده بهره برداری می کند.

عقیق: مسعود وادی پور، سرپرست مديريت ارتباطات سازمان دارالقرآن الکریم در این رابطه بیان کرد: بانک جامع اطلاعات شخصیتهای قرآنی کشور تا پایان شش ماهه اول امسال تهیه و آماده بهره برداری می گردد.

وادی پور گفت: در راستای تعامل هرچه بهتر و بیشتر با جامعه قرآنی کشور و همچنین تسهیل در امر ارتباطات با آنان، سازمان دارالقرآن بانک جامع اطلاعات شخصیتهای قرآنی را در ده محور شامل: اساتید و پیشکسوتان، قاریان و حافظان بین المللی، قاریان توانمند، حافظان توانمند، مجریان قرآنی، سخنرانان قرآنی، گروههای تواشیح و مدیحه سرایی، فعالان قرآنی، مدرسان قرآنی و مسئولین قرآنی را به تفکیک سی و یک استان تهیه و آماده می کند.

سرپرست اداره ارتباطات سازمان دارالقرآن الکریم اظهار داشت: تا کنون بالغ بر هجده استان اطلاعات شخصیتهای قرآنی خود را به این سازمان ارسال کرده اند که شامل استانهای: آذربایجان شرقی، آذربايجان غربی، اردبیل، البرز، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، سیستان و بلوچستان، قزوین، کردستان، کرمانشاه، کهکیلویه و بویر احمد، گیلان، لرستان، مازندران، مرکزی، هرمزگان، همدان و یزد می باشد؛ که امیدواریم تا پایان شش ماهه اول سالجاری مابقی استانها نیز اطلاعات را تکمیل و به سازمان ارسال نمایند. در این صورت نرم افزار جامع بانک اطلاعات شخصیتهای قرآنی تکمیل و جهت بهره برداری آماده می گردد. 

وادی پور تاکید کرد این اطلاعات قرار است اول هر سال بروز رسانی گردد و قاریان و حافظان و دیگر عزیزانی که در ده محور ذکر شده وارد فعالیت می شوند نیز در این بانک اطلاعات، اضافه گردند.

 

منبع:مهر

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین